Fråga 1, ja.Är det 100% bekräftat att det inte serveras cigarrer i FCT längre? Aldrig mer?![]()
Din observation skiljer helt mot min. Jag har haft väldigt svårt (som Senator på M&M) att finna F till/från SIN men däremot finns det då och då till/från HKG..
Inte fullständiga men @karho gjorde en statistik av hur tillgängligheten ändrades under två veckor i april 2014 .Är det någon som fört statistik över tillgängligheten för att på så vis få fram sannolikheten att platser blir tillgängliga på olika sträckor?
Inte fullständiga men @karho gjorde en statistik av hur tillgängligheten ändrades under två veckor i april 2014 .
Avianca / Taca - LifeMiles | Sida 63 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Jag delar också samma uppfattning. Svårt att hitta Lufthansa First class award till/från Singapore än till/från Hong Kong.
Är det någon som fört statistik över tillgängligheten för att på så vis få fram sannolikheten att platser blir tillgängliga på olika sträckor?
Jag har gjort det 2014 och 2015. Men bara under någon månads tid och inte för alla destinationer.Är det någon som fört statistik över tillgängligheten för att på så vis få fram sannolikheten att platser blir tillgängliga på olika sträckor?