Vad är din uppfattning om F-tillgänglighet till de asiatiska städerna. Vilka är de störst chans att finna till?Jag har gjort det 2014 och 2015. Men bara under någon månads tid och inte för alla destinationer.
Vad är din uppfattning om F-tillgänglighet till de asiatiska städerna. Vilka är de störst chans att finna till?Jag har gjort det 2014 och 2015. Men bara under någon månads tid och inte för alla destinationer.
Vad är din uppfattning om F-tillgänglighet till de asiatiska städerna. Vilka är de störst chans att finna till?
På begäran kommer här lite stat över när lufthansa släpper sina biljetter. Lite osäkerhet i siffrorna såklart i med att jag bara mäter slumpmässigt under dagen men överlag ser det ut så här. Notera att det inte tar helt slut efter dag 15, utan finns faktiskt biljetter som släpps typ 80 dagar innan, men brukar bara finnas en två sånna totalt
Visa bifogad bild 54988
Vad menas med detta, visar ca 400 flighter på Y-axeln? Finns det totalt 400 flighter när du tar data från 7 dagar, dvs ca 50 flighter har tillgång i F per dag?Absoluta siffran på y-axel är agregerat på typ en vecka, så finns inte så många biljetter att hitta. Men proportionerna ska stämma hyfsat iaf. Bättre data kommer när jag inte är på semester
Visa bifogad bild 54988
Alternativ 1.Om ni hade kunnat välja mellan följande alternativ, vad hade ni då valt och varför?
1. Tokyo Haneda->Frankfurt, LH717 förstaklass, Boeing 747-8, 14:05-18:45. Frankfurt -> Köpenhamn, LH832 businessclass, 21:50-23:10
2. Tokyo Haneda->Munchen, LH715 förstaklass, Airbus 340-600, 12:35-17:40. Munchen->Köpenhamn, LH2446 businessclass, 19:10-20:40
Föredrar den luftigare kabinen på jumbon.Om ni hade kunnat välja mellan följande alternativ, vad hade ni då valt och varför?
1. Tokyo Haneda->Frankfurt, LH717 förstaklass, Boeing 747-8, 14:05-18:45. Frankfurt -> Köpenhamn, LH832 businessclass, 21:50-23:10
2. Tokyo Haneda->Munchen, LH715 förstaklass, Airbus 340-600, 12:35-17:40. Munchen->Köpenhamn, LH2446 businessclass, 19:10-20:40
Om ni hade kunnat välja mellan följande alternativ, vad hade ni då valt och varför?
1. Tokyo Haneda->Frankfurt, LH717 förstaklass, Boeing 747-8, 14:05-18:45. Frankfurt -> Köpenhamn, LH832 businessclass, 21:50-23:10
2. Tokyo Haneda->Munchen, LH715 förstaklass, Airbus 340-600, 12:35-17:40. Munchen->Köpenhamn, LH2446 businessclass, 19:10-20:40
Alternativ 2 pga (troligtvis) smidigare transfer på returen. Även att man kommer hem tidigare, oavsett om man kan njuta någon timme extra i en lounge är det skönt att komma hem så snabbt som möjligt anser jag.Om ni hade kunnat välja mellan följande alternativ, vad hade ni då valt och varför?
1. Tokyo Haneda->Frankfurt, LH717 förstaklass, Boeing 747-8, 14:05-18:45. Frankfurt -> Köpenhamn, LH832 businessclass, 21:50-23:10
2. Tokyo Haneda->Munchen, LH715 förstaklass, Airbus 340-600, 12:35-17:40. Munchen->Köpenhamn, LH2446 businessclass, 19:10-20:40