widescreen
Medlem
Tack, men tror det är en A320 eller motsv.Ja om du flyger med Embraer, Bombardier eller Fokker tror jag det är apron nästan alltid.
Tack, men tror det är en A320 eller motsv.Ja om du flyger med Embraer, Bombardier eller Fokker tror jag det är apron nästan alltid.
Ja, kolla status på aktuell flight på Lufthansas hemsida så ser du ankomstgate/apron.Finns det något sätt att ta reda på om flighten man är på får kliva av på plattan i FRA eller om man hamnar vid gate?
Viktigt att tänka på att det där kan ändras, men borde vara en god indikation i alla fallTex ser vi att dagens 803 kommer att landa apron i FRA, dvs det blir limo-pickup på plattan
Visa bifogad bild 53091
Håller med, men det har stämt alla gånger för mig (både FRA och MUC).Viktigt att tänka på att det där kan ändras, men borde vara en god indikation i alla fall![]()
Viktigt att tänka på att det där kan ändras, men borde vara en god indikation i alla fall![]()
Detta har väl inget med appen att göra, samma ändring hade du sett på hemsidan.Precis! För ett par veckor sen så kollade jag dagen innan via LH appen. Då var det gate position som var planerad för LH801. Detta var så klart en liten besvikelse inför min första LH First resa.
Kollade appen igen ett par timmar innan avresa, då blev det ändrad till apron position, vilket jag uppskattade
Lita inte för tidigt på appen är mitt tipps.
?Nej det gör det inte.
?Och som sagt, det där kan ändras fram tills man parkerat, så se det som en glad överraskning om det blir apron.