Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

TP12

Medlem
OK tack, det var några år sedan jag gjorde denna resa, men jag hade för mig att vi blev skjutsade direkt till FCT o där bokade vi en 911 Carrera som körde oss till planet (tog en hiss ned).
Låter lite trångt med mer än en person utöver förare (och kanske lite handbagage) i en 911.
 

palmen

Moderator
OK tack, det var några år sedan jag gjorde denna resa, men jag hade för mig att vi blev skjutsade direkt till FCT o där bokade vi en 911 Carrera som körde oss till planet (tog en hiss ned).
Man har aldrig kunnat bli körd till FCT direkt från planet. Måste alltid gå dit själv.
Reser man F och hamnar på apron ska det stå en bil och vänta på er där. De brukar hålla en skylt med ert namn på.
 

TheDude

Medlem
Man har aldrig kunnat bli körd till FCT direkt från planet. Måste alltid gå dit själv.
Reser man F och hamnar på apron ska det stå en bil och vänta på er där. De brukar hålla en skylt med ert namn på.
Tack för svar! Jepp det var en minivan som väntade inkl. namnskylt o det var nog så att vi använde google maps för att leta oss fram till FCT. Men från FCT gick det bra att åka med en Porsche Cayenne till planet. :)
 
Om man flyger Lufthansa First JFK-MUC och sedan ska vidare till ARN med Lufthansa Business. Vilken är den bästa loungen att hänga i några timmar då?
 
Toppen