Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

När man nu söker på tex awardfares finns det 0 tillgänglighet på LH F, varit så ett tag. Skall även tilläggas att det inte heller finns några biljetter alls i ANAs F kabin. Jag filtrerar på enbart eurobonus och det har alltid funnits en uppskattning på lediga F awards genom detta. Numera är det dock helt tomt, har SAS tagit bort möjligheten att boka LH F nu också?!

Nej det handlar nog snarare om att det är dålig tillgänglighet på de rutter Awardfares gör sin uppskattning på.
 

Tonton

Medlem
När man nu söker på tex awardfares finns det 0 tillgänglighet på LH F, varit så ett tag. Skall även tilläggas att det inte heller finns några biljetter alls i ANAs F kabin. Jag filtrerar på enbart eurobonus och det har alltid funnits en uppskattning på lediga F awards genom detta. Numera är det dock helt tomt, har SAS tagit bort möjligheten att boka LH F nu också?!

Testa och ta bort filtreringen av "Eurobonus" och sök.

Det som visas när du har "Eurobonus" som filtreringen är en logik som vi har byggt in bakom, baserat på vad andra program har för tillgång/och vilka sökningar som har gjorts.

Eurobonus själva har aldrig visat någon tillgång i F, så den datan går inte att få ut på något sätt, utan att ringa.
 

filip23

Medlem
Testa och ta bort filtreringen av "Eurobonus" och sök.

Det som visas när du har "Eurobonus" som filtreringen är en logik som vi har byggt in bakom, baserat på vad andra program har för tillgång/och vilka sökningar som har gjorts.

Eurobonus själva har aldrig visat någon tillgång i F, så den datan går inte att få ut på något sätt, utan att ringa.
Ok! Vad ska vara förvalt FFP då? Inget eller United tex?
 
När man nu söker på tex awardfares finns det 0 tillgänglighet på LH F, varit så ett tag. Skall även tilläggas att det inte heller finns några biljetter alls i ANAs F kabin. Jag filtrerar på enbart eurobonus och det har alltid funnits en uppskattning på lediga F awards genom detta. Numera är det dock helt tomt, har SAS tagit bort möjligheten att boka LH F nu också?!

Jag bokade LH F i förrgår, var inga problem.
 

palmen

Moderator
Detta är ingen fråga utan snarare en liten heads up om det är några som är i USA och ska till Europa på söndag (och kan boka om eller boka en LH F award).

Redan nu 5 dagar i förväg finns det LH F platser till Munchen på båda avgångarna A380 från JFK och A340-600 från EWR. Ska finnas 3 platser som Eurobonus har tillgång till på båda flighterna. Det är lite dåligt med bra förbindelser till Sverige dock från Munchen så man får kuska runt lite i Europa om man vill komma till Sverige.
 
Toppen