palmen
Moderator
Det är ju en ädel tanke men strider som sagt mot eurobonus regler. Tror inte någon vill riskera sitt konto.En mer out-of-the-box lösning man kan tänka sig är att forumet uppenbart behöver intäkter till driften av forumet. Samlar du därmed värvningen till en enskild senior moderator/ägare (som man kan lita på) kan denne sedan göra extrapoängen tillgängliga för handel under marknadsplatsen. Skulle säkerligen kunna skapa en ytterligare intäktskälla samtidigt som det ger ett mervärde för trogna forummedlemmar. Däremot ställer jag mig tveksam i vilken omfattning detta är praktiskt genomförbart?
Det man skulle kunna göra om det är godkänt är att jag får alla värvningar och alla de poäng som kommer in från detta erbjuds sedans tillbaka till medlemmar i forumet där man lottar ut bonusresor som bokas med dessa poäng. Skulle dock bli svårt att hålla koll på vilka poäng som kommer var ifrån och massa admin samt att man nog inte får värva obegränsat under ett år.
Bästa skulle ju kunna vara om de kom in på ett separat konto som bara används för detta.