Det har jag inte fatt, men det bor jag fa(?) da den nya bokningen bor vara billigare an den tidigare da den tidigare inneholl Vietnam Airlines dar en multiplikator om 2x adderas.Förstår inte riktigt, fick du tillbaka poäng?
Last edited:
Det har jag inte fatt, men det bor jag fa(?) da den nya bokningen bor vara billigare an den tidigare da den tidigare inneholl Vietnam Airlines dar en multiplikator om 2x adderas.Förstår inte riktigt, fick du tillbaka poäng?
Är du säker på det? Enligt sas.se kan man inte boka med China Eastern, bara tjäna poäng? Kan ju vara ouppdaterat, förstås. China Airlines är, likt Vietnam, 2x.nya biljetter som endast inkluderar China Eastern Airlines (forvaxla inte med China Airlines) istallet.
Over telefon har det fungerat for mig.Är du säker på det? Enligt sas.se kan man inte boka med China Eastern, bara tjäna poäng? Kan ju vara ouppdaterat, förstås. China Airlines är, likt Vietnam, 2x.
Är du säker på det? Enligt sas.se kan man inte boka med China Eastern, bara tjäna poäng? Kan ju vara ouppdaterat, förstås. China Airlines är, likt Vietnam, 2x.
Wow, så du menar att du kunnat boka partner award på China Eastern via telefon?Over telefon har det fungerat for mig.
Yes, enligt agenten får dock SAS väldigt liten tilldelning, går ju inte att hitta via SAS sökmotor.Wow, så du menar att du kunnat boka partner award på China Eastern via telefon?
Hej!
Jag ombokade precis en redan bokad Eurobonus awards betald med poang + 2-4-1 voucher over telefon och bokningen har justerats i appen. I tidigare bokning ingick Vietnam Airlines vilket gjorde att biljetten blev dyrare i poang, men inte i den nya bokningen da jag hittade nya biljetter som endast inkluderar China Eastern Airlines (forvaxla inte med China Airlines) istallet. Dock ser jag ingen justering i antal poang pa mitt eurobonuskonto, ska jag ha is i magen eller ska jag hora av mig?
Nyfiken på hur du hittade dom då om dom inte går att hitta via SAS sökmotor?Yes, enligt agenten får dock SAS väldigt liten tilldelning, går ju inte att hitta via SAS sökmotor.