Taggen
Medlem
Fanns ej när jag sökte. Bara en massa alternativ via Indien.Din BKK-LHR fans faktist på Awardfare och är borta nu då du knep den![]()
Fanns ej när jag sökte. Bara en massa alternativ via Indien.Din BKK-LHR fans faktist på Awardfare och är borta nu då du knep den![]()
Okej, jag såg den och efter ditt inlägg om.Fanns ej när jag sökte. Bara en massa alternativ via Indien.
Ankommer till CDG från CPH med SAS och ska vidare med EVA till TPE. Hittar inga andra connections än en som ankommer 50 minuter innan avgång till TPE. Räcker det eller är det riktigt tight med tid på CDG?
Får du igenom den med tanke på minimum connection time?Ankommer till CDG från CPH med SAS och ska vidare med EVA till TPE. Hittar inga andra connections än en som ankommer 50 minuter innan avgång till TPE. Räcker det eller är det riktigt tight med tid på CDG?
Hälsningar från SilverKris Business Loungen Terminal 3. Loungen är helt nyrenoverad och det är riktigt kul att vara tillbaka här. Grymt utbud, bar och fritt flöde av champagne. Nästa flight SQ712. För er som undrar så är det en award och bokad via Miles&More programmet.
![]()
![]()
Är detta den enda flighten på din awardbokning? Har du hittat tillgänglighet för M&M på fler SQ-rutter? I vilka kabinklasser i så fall?
@aruba1 Det skulle vara väldigt intressant att läsa ditt svar på dessa frågor.