Ford Prefect
Medlem
Idag blir det Taverna Brillo, bokat via Experiences länken i appen den 28 nov. Chattade med amex kundtjänst igår kring krediteringen och först säger de att jag inte kommer få något och att jag behöver boka om. Jag bad personen dubbelkolla och hänvisade till T&C som säger att man ska kolla vid bokning att restaurangen är på listan. Efter typ fem vändor där jag får ett ”boka om” svar och jag ber personen dubbelkolla, så får jag äntligen ett svar på att jag kommer få krediteringen:
”
I have checked the details further and Taverna Brillo is eligible for the dining credit.Rest assured you will receive the credit for making transactions a this merchant.
”
Kan man lita på kundtjänst? Ska man fråga kundtjänst?
Jag uppdaterar om några dagar hur det gick
”
I have checked the details further and Taverna Brillo is eligible for the dining credit.Rest assured you will receive the credit for making transactions a this merchant.
”
Kan man lita på kundtjänst? Ska man fråga kundtjänst?
Jag uppdaterar om några dagar hur det gick