igelkotten
Medlem
Skumt. Undrar vad för tabbe de gjorde i sina avtal i Stockholm? I London har t ex antalet restauranger utökats.
Min kompis ringde precis Amex och fick då veta att hon får ta del av erbjudandet då restaurangen hon bokade(Riche) fanns på listan vid tiden för bokningen även om hon ska dit nästa veckaJag ringde nyss Amex kundtjänst och uttryckte min stora besvikelse över detta fula drag från deras sida. Det är alltså inget fel, utan de har omförhandlat avtalet med krogarna och då blev bara två kvar för stunden. Otroligt dåligt skött av Amex att inte informera i förväg om att de flesta krogarna skulle försvinna. Vi är nog många som fortfarande har 2000 kr att använda och som nu känner sig lurade. De två som är kvar i Stockholm är inget som lockar mig.
Låter lovande, men hur tusan ska Amex/restaurangen hålla koll på det? Det är väl "vanliga" bokningar man gör?Min kompis ringde precis Amex och fick då veta att hon får ta del av erbjudandet då restaurangen hon bokade(Riche) fanns på listan vid tiden för bokningen även om hon ska dit nästa vecka
Min kompis ringde precis Amex och fick då veta att hon får ta del av erbjudandet då restaurangen hon bokade(Riche) fanns på listan vid tiden för bokningen även om hon ska dit nästa vecka
Låter som att det kommer bli strul...Min kompis ringde precis Amex och fick då veta att hon får ta del av erbjudandet då restaurangen hon bokade(Riche) fanns på listan vid tiden för bokningen även om hon ska dit nästa vecka
Min kompis ringde precis Amex och fick då veta att hon får ta del av erbjudandet då restaurangen hon bokade(Riche) fanns på listan vid tiden för bokningen även om hon ska dit nästa vecka
Restaurangen bryr sig inte. Krediteringen görs av Amex och deras hantering måste ju bli manuell här, alternativt att de låter de borttagna restaurangerna ligga kvar en tid ändå. Blir ju lite chansartat i vilket fall.Låter lovande, men hur tusan ska Amex/restaurangen hålla koll på det? Det är väl "vanliga" bokningar man gör?
Oxenstiernan var väldigt bra, lugnt atmosfär, trevlig personal och bra meny, om än lite begränsad, men jag tycker alltid att det är bättre att fokusera på kvalitet i stället för kvantitet.Jag ringde nyss Amex kundtjänst och uttryckte min stora besvikelse över detta fula drag från deras sida. Det är alltså inget fel, utan de har omförhandlat avtalet med krogarna och då blev bara två kvar för stunden. Otroligt dåligt skött av Amex att inte informera i förväg om att de flesta krogarna skulle försvinna. Vi är nog många som fortfarande har 2000 kr att använda och som nu känner sig lurade. De två som är kvar i Stockholm är inget som lockar mig.
Precis vad jag sa till min vän, blir chansartat och personligen skulle inte jag lita på att det blir krediteratRestaurangen bryr sig inte. Krediteringen görs av Amex och deras hantering måste ju bli manuell här, alternativt att de låter de borttagna restaurangerna ligga kvar en tid ändå. Blir ju lite chansartat i vilket fall.
Ja jäklar. Bokade igår och då fanns det massor av lediga tider. Gick in och kollade nu, och nu är det mesta uppbokat! Grattis till Oxenstiernan som kommer att ha 100% beläggning resten av året!Det måste ösa in bokningar till Oxenstiernan just nu .