Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Pistol Pete

Ny medlem
Plötsligt händer det...
 

Attachments

  • EBD.png
    EBD.png
    231,6 KB · Visningar: 311

mha321

Medlem
Råkade igår höra en snabb briefing från pursern på flyget HEL-ARN, som gick ut på "Det är väldigt många Diamond idag, och alla utom en sitter i Go. Så se till att ta med listan ut på vagnen!" Lite senare framgick att dessa "väldigt många" var 6+1. Det är onekligen rätt så mycket med 7 diamond på en flygning som inte är en av "hubb-flygningarna", men jättemånga är det inte tycker jag - det borde inte vara omöjligt att hålla reda på det även utan lista. Men säkert bra att de får med listan ut om det är det som krävs!

Kan inte uttala mig om hur bra servicen faktiskt var, eftersom jag var den diamond som satt i plus, och dessutom sov större delen av turen.
 

011430121

Medlem
det borde inte vara omöjligt att hålla reda på det även utan lista. Men säkert bra att de får med listan ut om det är det som krävs!
Tänk på att en CA kan ha 5-6 flygningar per dag och memorera vad status paxen sitter kan inte vara lätt speciellt när man vänder på 20-25 minuter och listan kommer ju när alla har bordat . Samtliga CA skall få en IPad någon gång i sommar för att bland annat hålla koll på detta.
 

Agö

Medlem
Tänk på att en CA kan ha 5-6 flygningar per dag och memorera vad status paxen sitter kan inte vara lätt speciellt när man vänder på 20-25 minuter och listan kommer ju när alla har bordat . Samtliga CA skall få en IPad någon gång i sommar för att bland annat hålla koll på detta.
Vad betyder CA?
 
Toppen