CC: Nej, för det gäller bara pandion faktiskt.
Bedrövligt.
Jag är inte den som klagar, så jag drack så nöjd.Ska dock inte ingå alkohol på inrikes, men men...
Ska dock inte ingå alkohol på inrikes, men men...
Jag var lite törstig och tog tvåEn drink ingår om jag gått förstått det rätt
Alkoholhaltiga drycker ingår ej inrikes i EBD-förmånen.En drink ingår om jag gått förstått det rätt
Nöjd efter att blivit uppmärksammad som Diamond både på SK997 i torsdags, och på dagens Sk998 blev man snabbt nedtagen på jorden igen då jag ville ha en vanlig cola zero mellan serveringen men blev först nekad. Diskussionen gick:
Jag: Jag skulle inte kunna få beställa en Cola tack?
CC: Visst, men bara så du vet måste du betala för den.
Jag: Ok, men jag är Diamond och då ska det ju ingå?<visar CC kortet>
Jag: Det stämmer ju inte, pursern kom faktiskt och hälsade på mig i början av flygningen och nämnde bland annat att det vara att hojta till om jag ville ha något.
CC: Hm, är det så? Jag ber om ursäkt isf, dom ändrar sånt där så ofta.
Fick ju till slut min Cola, och CC var ju trevlig och bad om ursäkt efteråt så är ju nöjd men fortfarande väldigt förvånad att dessa saker fortfarande kan ske, efter snart ett år med gratis dryck för diamonds i GO?
Jag längtar efter en situation som denna. Det är väl bara att inrätta sig i ledet - betala för Cola Zeron och kontakta Kundservice. Var det inte någon som fick 10000p som plåster på såren vid en liknande händelse?