SmoothOperator
Medlem
Hej "förnamn" Något att dricka? Beställde cola zero till sällskapet och vatten till mig. Flög SAS Go och behövde inte betala :-DBerätta hur det utspelade sig!
Hej "förnamn" Något att dricka? Beställde cola zero till sällskapet och vatten till mig. Flög SAS Go och behövde inte betala :-DBerätta hur det utspelade sig!
Det är i SAS Go det händer!Hej "förnamn" Något att dricka? Beställde cola zero till sällskapet och vatten till mig. Flög SAS Go och behövde inte betala :-D
SAS Go är det nya svarta...Det är i SAS Go det händer!
Du får lägga om dina resvanorDet är i SAS Go det händer!
Precis! Nu när man höjt priset för flexibilitet också så...Du får lägga om dina resvanor![]()
Precis! Nu när man höjt priset för flexibilitet också så...
I Go får man ju åtminstone köpa rullen...Det är bara att välja: vill du ha flexibilitet eller service? (polarrulle ingår inte, oavsett klass)
Fast det är ju sagt nu att ingen i Plus skall förvägras sin rulle. Nu skall vi bara se hur lång tid det tar för den infon att nå ut och hur korrekt det implementerasI Go får man ju åtminstone köpa rullen...
Räkna med 12-18 månader för att alla ska ha tagit till sig informationen.Fast det är ju sagt nu att ingen i Plus skall förvägras sin rulle. Nu skall vi bara se hur lång tid det tar för den infon att nå ut och hur korrekt det implementeras![]()
Du är en riktig optimist.Räkna med 12-18 månader för att alla ska ha tagit till sig informationen.