Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Pratade med EBG-supporten. De sa att det kan ta upp till 2 veckor för poängen att trilla in och även om de kunde se att de var på väg (dvs att jag var EBD) så var jag fortfarande officiellt sett EBG i systemet. Frågade om jag kunde claima kvitton på dricka i efterhand och enligt de borde det vara lugnt men att då customer care var en annan avdelning kunde de inte lova något. Trist :(
Det skulle jag inte alls lita på att du får pengar tillbaka. Är du inte EBD i systemen är det stor chans att det är vad de kommer att gå på. Du är ju trots allt inte Diamond förrän poängen kommer in.

Denna plågsamma väntan då varken poängen för utresa eller hemresan CPH-PEK-CPH trillat in än... Varför känns det som att EBD är en magisk värld när man är på mållinjen? :(

Denna plågsamma väntan då varken poängen för utresa eller hemresan CPH-PEK-CPH trillat in än... Varför känns det som att EBD är en magisk värld när man är på mållinjen? :(

Jag vill inte krossa din magiska värld, men du kommer tyvärr att märka att livet inte förändras nämnvärt som EBD . SAS verkar för övrigt ha ordentliga problem med poängöverföringar, väntar på ett gäng jag med...

Jag vill inte krossa din magiska värld, men du kommer tyvärr att märka att livet inte förändras nämnvärt som EBD . SAS verkar för övrigt ha ordentliga problem med poängöverföringar, väntar på ett gäng jag med...

Nej, jag vet. Är mest att det känns så just nu iom att poängen dröjer :)
Fri dricka i Go är väl det som känns trevligt... typ.

Toppen