Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Flög ToR London nu i veckan.
Fick visa kortet på båda flighterna för att få en gratis läsk.
Trodde de hade bättre koll men icke.
Till London så bad jag då om en läsk och hon serverade och frågade kort eller kontant.
Hm jag är EBD svarade jag varvid hon frågade om jag hade kortet med mig.
Hem så visade jag det när jag bad om läsken.

Satt på rad 1 häromdagen på SK2591 mot Bryssel och råkade höra när cc går igenom passagerarlistan; "blir en lugn tur idag, ingen assistans, ingen UM (gissar på 'unaccompanied minor' -ensamåkande barn) och bara några diamanter, men de sitter i plus allihop så dem behöver vi inte bry oss om". ;-)

Ja det är ju så det funkar. I plus ingår ju ändå allt så så behöver CA inte bry sig. På Måndag ska jag åka Go inom EU för första gången på länge. Ser fram emot lite Diamondservice!

Flög ARN-CPH-PEK i veckan. Cabinpersonalen på båda flyg hälsade med mitt namn och sa att jag kunde välja vad jag vill att dricka.....blev en tasty
beer-1900960_9ab62_sm.jpeg

Fungerade bra med recognition i SAS GO på mina 3 flighter i helgen, dricka var inga problem att få vad som önskades (Även om Plane Ale tog slut på utresan). De snacks jag beställde fick jag betala för precis som det ska vara enligt reglerna.

Fungerade bra med recognition i SAS GO på mina 3 flighter i helgen, dricka var inga problem att få vad som önskades (Även om Plane Ale tog slut på utresan). De snacks jag beställde fick jag betala för precis som det ska vara enligt reglerna.
Tur man får betala för snacks, annars hade man blivit tjock(are)

Toppen