Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Hade det hänt ena vägen så kunde slumpen säkert spelat in. Men bägge vägarna, nä då vill jag ha en faktor till med i kalkylen.
Om du inte har HON så är den i särklass största faktorn bokningsklass. Allt annat skulle jag säga är ren tur eftersom min egen erfarenhet visar att en M&M FTL har högre prioritet än en *G...

CPH-BRE igår. Jag och kollegor (de är alla EBG) i Plus. Precis innan vi ska lyfta kom purser fram (med utskrivet manifest i handen) och hälsade mig välkommen med namn. Lite kul och bra service i övrigt!

Fungerar prioboarding vanligtvis? Alltså ifall en EBB skulle skanna sin biljett i priokön, skulle systemet släppa förbi den personen eller är det så pass smart så att det skulle neka den personen? Jag har funderat på detta ett tag då jag funderat om alla verkligen står rätt, speciellt med tanke på att vissa av dem sedan kan sitta lååångt bak i planet (inte för att det är fel med det, men man börjar ändå fundera).
Läs igenom den här tråden så ser du att det i princip aldrig fungerar!
Priority Boarding med SAS | BusinessClass.no forum | 500 000 innlegg om reise

Då var det klart för denna gång... med en och en halv månad kvar av året och en några resor kvar.
Tidigare år har det varit mer optimerat med -75p samt några 100p över... :)

Då får vi se vad nästa år har att erbjuda samt vad Eurobonus 3.0 innebär om det nu införs innan det är dags för 2018.

3c0e11280e660d2a055d15d52883927a.jpg

Toppen