Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Finns det exempel på recognition inom Star alliance som EBD?

Tänker mest på uppgraderingar på andra bolag än Sas.

Kan bara tala för mig själv, men en FRA-JFK-FRA i premium eko i somras resulterade i uppgradering till business bägge vägarna. Hurvida det var recognition eller op ups har jag ingen uppfattning om. I övrigt inget speciell förutom mycket trevligt bemötande från LH personal. Men det kanske är standard numera :).

Kan bara tala för mig själv, men en FRA-JFK-FRA i premium eko i somras resulterade i uppgradering till business bägge vägarna. Hurvida det var recognition eller op ups har jag ingen uppfattning om. I övrigt inget speciell förutom mycket trevligt bemötande från LH personal. Men det kanske är standard numera :).
Det var opup. :)

Hade en mycket trevlig händelse på flight SK2889 (TRD-CPH) med Cimber den 2okt. Jag satt med familjen i Go (åker annars nästan alltid Plus, men på denna resa gav Plus inte value for money). Flygvärdinnan kom förbi med sin vagn, böjde sig ned och berättar att jag och min familj får välja vad vi vill ha av dricka och snacks på denna flight. Jag är EBD, frugan EBG och 2 barn. Vi hade precis ätit på flyplatsen, så vi tog bare lite vatten, och då frågade hon än en gång - "Är ni säkra, det finns läsk, öl, snacks etc? Säg bara till under flighten så fixar vi"

Visserligen, men frågan är om den föregicks av recognition, eller var det en slump att just Herr Östling blev flyttad?
Jag skulle gissa att Star Gold i kombination med eco plus bokning (hög bokningsklassbokstav) var det som hjälpte.
Hade det hänt ena vägen så kunde slumpen säkert spelat in. Men bägge vägarna, nä då vill jag ha en faktor till med i kalkylen.

Toppen