Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

jag vet, jag vet :) men min ursprungliga flight var inte inställd, bara massa försenad in till ARN, och jag fick ett annat alternativ ut från ARN istället. Orkade inte ta diskussionen med retro@BKK :)

Man ska välja sina strider, men ibland är det vansinnigt roligt att bråka om småsaker.

Jag har varit Diamond sedan starten men alltid förhållit mig till guldsupporten. Är Diamond-supporten något annat? Är det ett annat telefonnummer? Vad är skillnaden?

Ah ok. Ringer ändå alltid när det är något så då är det alltså ingen skillnad. Tycker iofs att guld-telefonen funkar bra.

Ah ok. Ringer ändå alltid när det är något så då är det alltså ingen skillnad. Tycker iofs att guld-telefonen funkar bra.
Det är samma telefonnr,oavsett om du är statuslös, EBB,EBS,EBG, eller EBD. Det som gör skillnad är om du knappar in ditt EBnr när du ringer till telefonsupporten, då får du prio i telefonkön beroende på status.

Jäkligt ojämn service på dagens två flighter!
SK186 från Ängelholm så hade purser stenkoll på vart jag satt när jag beställde 2 dryck (smoothie och vatten)

SK016 ARN - Kallax så hade den äldre pursern varken koll på var jag satt eller vad som ingick utan trilskas om "endast en dryck inrikes"
(cola+vatten)

Hej, min kvalificeringsperiod går ut sista oktober och jag är nu 1 290 eurobonuspoäng från att nå upp i EBD igen. Jag har en fright med United från San Fransisco till Boston nu på måndag 26/10. Problemet är att poängen oftast dröjer några dagar, ibland upp till en vecka efter flighten att bli registrerade. Risken finns då att min kvalificeringsperiod har gått ut ( vilket den gör lördag 31/10). Vet någon vad som händer om mina poäng skulle bli registrerade efter min kvalificeringsperiod? Hamnar de i min nya kvalificeringsperiod och jag därmed missar EBD, eller hör de automatiskt till denna kvalificeringsperiod, då flighten gjordes, vilket skulle ge mig EBD?

Toppen