Precis det det var! För 2999...Antar att det inte var en Go-Saver-biljett?
Precis det det var! För 2999...Antar att det inte var en Go-Saver-biljett?
Bra jobbat!Ja, men det kunde ingen veta 09.00. Hade jag velat ha EU-kompensation hade jag ju inte velat bli ombokad eftersom den ju redan så tidigt verkade bli rejält sen. Nu ville jag inte torska hela veckans schema!
Står just nu i security på IAD tog 1 min i immigration - imponerande!
Bra jobbat!
En kanske irrelevant fråga, men vad blev det för bokningsklass på ombokningen till LH - blirre några poäng? Jag förstår att det viktiga var att hinna med till IAD och inte få poäng, men lite nyfiken ändå![]()
Jag vet, men sist SAS bokade om mig fick jag 0 poäng när jag bad om efterregistrering. Förklaringen var att ombokningen var pga en händelse utanför SAS kontroll. Står nåt liknande i medlemsvillkoren om jag minns rätt och då det var relativt liten summa poäng orkade jag inte ifrågasätta. Ombokningen gav inte heller några poäng pga icke poänggivande bokningsklass...Om man krediterar till Eurobonus och SAS bokar om så har man rätt till intjäning enligt ursprungsbokning.
Jag vet, men sist SAS bokade om mig fick jag 0 poäng när jag bad om efterregistrering. Förklaringen var att ombokningen var pga en händelse utanför SAS kontroll. Står nåt liknande i medlemsvillkoren om jag minns rätt och då det var relativt liten summa poäng orkade jag inte ifrågasätta. Ombokningen gav inte heller några poäng pga icke poänggivande bokningsklass...![]()
jag vet, jag vet