Premiär för GBIT för mig denna poänghelg med SAS Mastercard. Några har gått alldeles utmärkt, sedan började det strula och säga att debiteringen inte fann etc. Sedan blev jag utloggad och nu kan jag inte logga in igen för det finns inget kontakt med servern. Var god försök senare...
Fler som har problem att logga in i Curve-appen?
Det har lossnat för mig nu så jag kan komma in i appen och kunde göra 3 GBIT, väntar en stund och prövar igen. Var väldigt problem för mig tidigare idag då det var stört omöjligt att komma in i appen.Jag kommer knappt in i appen och väl inne går det inte att göra något.
Deras status-sida säger dock att allt är normalt.
Curve Status
Det är därför man var klar med helgens alla transaktioner redan 07:55 imorseVerkar vara lite struligt och svettigt för Curve just nu.
![]()
Men lär väl lugna sig snart. Har ju hela helgen på sig att flytta transaktioner. Själv började jag med de största och viktigaste.
Hehe ja, nöjd av de sista minutrarna av min sömn dåDet är därför man var klar med helgens alla transaktioner redan 07:55 imorse![]()
Det är därför man var klar med helgens alla transaktioner redan 07:55 imorse![]()