Senaste nytt

Curve betalkort

Tack @gneken & @Nikje för återkopplingen! Strulade redan vid 6-tiden i morse för mig. Som det är premiär för min del så är det ju alltid extra svettigt och nervöst.

Hoppas jag kan logga in i appen igen senare idag och fortsätta flytta transaktioner under helgen.

Premiär för GBIT för mig denna poänghelg med SAS Mastercard. Några har gått alldeles utmärkt, sedan började det strula och säga att debiteringen inte fann etc. Sedan blev jag utloggad och nu kan jag inte logga in igen för det finns inget kontakt med servern. Var god försök senare...

Fler som har problem att logga in i Curve-appen?

Du kanske redan läst om det tidigare och är kanske inte det som är problemet nu. Men gör inte för många flyttar på kort tid då låser det sig, gör 3-4st och vänta 5-10min etc.

Brukar också göra skrivet ovan att jag tar de största och viktigaste först.

Jag kommer knappt in i appen och väl inne går det inte att göra något.

Deras status-sida säger dock att allt är normalt.
Curve Status
Det har lossnat för mig nu så jag kan komma in i appen och kunde göra 3 GBIT, väntar en stund och prövar igen. Var väldigt problem för mig tidigare idag då det var stört omöjligt att komma in i appen.

Jag har lyckats med mina tiotalet idag utan större problem. Fick declined efter att ha kört några tätt inpå varandra, men då var det bara att vänta några minuter och köra igen…
Första GBIT för mig under en dubbelpoängshelg :)

Verkar vara lite struligt och svettigt för Curve just nu.
0260671d0c0cef5bb902526902873875.jpg

Men lär väl lugna sig snart. Har ju hela helgen på sig att flytta transaktioner. Själv började jag med de största och viktigaste.
Det är därför man var klar med helgens alla transaktioner redan 07:55 imorse :)

Nybörjare som man är på Curve gick jag på högsta enskilda belopps-niten och trodde att 5000£ inte motsvarade 5000 kr. Det var ju en onödig upptäckt som kunnat undvikas om jag läst den här tråden lite noggrannare först. :rolleyes:

Man lär så länge man lever.

Toppen