Jo, den missen gjorde jag också. Köpte lite nya våtdräkter som precis landade under 5000kr, men hade typ 100kr för lite på mitt första-kort, så det gick på sas mc istället som var backup..Ett misstag jag gjorde för ett köp är anti-embarrassment mode. Att man har SAS MC som backup så det kortet blir debiterat istället för det man hade tänkt sig då det första failade = ingen GBIT :/
Får sortera in det under lärokontot.
Me three, men jag åkte bara dit på en dryg femhundring, men den gick mot ett tomt revolut kort (som ju såklart var tomt eftetsom jag ville ladda det idag, och inte förra veckan)Jo, den missen gjorde jag också. Köpte lite nya våtdräkter som precis landade under 5000kr, men hade typ 100kr för lite på mitt första-kort, så det gick på sas mc istället som var backup..
Tyvärr helt korrekt uppfattat. Det här ”tramsfelet” är fortfarande inte rättat. Därför ska man hålla hårt i sitt gamla Curvekort - så länge man bara kan!!!"Going Back in Time is only allowed for purchases under £5000.00" så betyder det inte en summa upp till cirka 58 900 SEK, utan de har fortfarande denna dumma översättning där det blir max 5 000 SEK?
Tyvärr helt korrekt uppfattat. Det här ”tramsfelet” är fortfarande inte rättat. Därför ska man hålla hårt i sitt gamla Curvekort - så länge man bara kan!!!