Kom inte Google Pay till Revolut innan Apple Pay? Hyfsad säker på det.Första gången i historien som något kort bolag lanserat Google Pay före Apple Pay??
Kom inte Google Pay till Revolut innan Apple Pay? Hyfsad säker på det.Första gången i historien som något kort bolag lanserat Google Pay före Apple Pay??
Jag hade för mig det var tvärt om men de than vara dåligt minne. De två är fortsatt de enda kort jag har som faktiskt fungerar i Google Pay så tummen upp till både curve och revolutKom inte Google Pay till Revolut innan Apple Pay? Hyfsad säker på det.
Jag tänker främst på eventuella reklamationer osv., där jag fått för mig att det i alla fall i teorin är enklare att reklamera gentemot ett kreditkort än Curve som väl är ett debetkort på pappret? Jag har tidigare dragit Curve hela tiden istället för mitt SAS MC, men har nu slutat med det på grund av just den här anledningen - alltså om jag kommer behöva reklamera ett köp någon gång, eller om försäkringar etc. ska gälla fullt ut.
Vet ej om det hjälper, men ibland måste man vänta tills köpet har gått igenom innan man ser texten.Bara jag som haft strul att lägga in mitt Revolut VISA till Curve? Kommer bara 1 pund reservation men där är inte koden utskriven som man behöver. Testat vid några tillfällen. Hade lite samma strul med mitt Swedbank Platinum men till sist drogs rätt reservering på typ 1kr där koden var med. Alla andra kort har också funkat som det ska. Revolut är givetvis öppnat för Internetköp o övrigt. Känns som jag gjort något klantigt som jag inte kan komma på, någon idé?
Tyvärr inte hjälpt heller då den dragits tillbaka innan nån text dykt upp. Men är som sagt nått skumt med dragningen då de var samma strul med platinum. Dock vet jag inte vad så tänkte att nån här säkert har koll på lägetVet ej om det hjälper, men ibland måste man vänta tills köpet har gått igenom innan man ser texten.
Hur lång tid brukar det ta tills man får kortet ?