Ja, det är väl klart att de gör?! Så fungerar ju debitkort.antog att Curve debiterar debitkort direkt!
Ja, det är väl klart att de gör?! Så fungerar ju debitkort.antog att Curve debiterar debitkort direkt!
Då kan jag ju inte göra GBIT på transaktionerna i efterhand?Ja, det är väl klart att de gör?! Så fungerar ju debitkort.
Du får en återbetalning på ena kortet och en nydebitering på det andra.Då kan jag ju inte göra GBIT på transaktionerna i efterhand?
Jo, det är ju klart att du kan. Det är ju just så det är tänkt att fungera. Förstår du vad GBIT är och hur det fungerar?Då kan jag ju inte göra GBIT på transaktionerna i efterhand?
Absolut - men trodde det bara fungerade mellan kreditkort. Läst igenom Curve tråden men inte förstått detta!Jo, det är ju klart att du kan. Det är ju just så det är tänkt att fungera. Förstår du vad GBIT är och hur det fungerar?
Efter att försökt lägga till Revolutkortet sådär 30ggr så funkade det äntligen till sist. Vad som var fel låter jag vara osagt men skulle tippa på nån bugg hos Curve. Så strular de för nån annan är slutsatsen att bara testa en väldans massa gånger.Tyvärr inte hjälpt heller då den dragits tillbaka innan nån text dykt upp. Men är som sagt nått skumt med dragningen då de var samma strul med platinum. Dock vet jag inte vad så tänkte att nån här säkert har koll på läget![]()
Nej, de stödjer inte Amex. Var diskussioner om det tidigare men känns inte som det är aktuellt att det ska komma i framtiden. Har diskuterats här i mängder, typ första hundra inläggen i denna trådKan tyvärr inte ansluta till amex...synd..
Fail. Läs igenom tråden.Ingen idé att ha kortet då..har redan mc.