Yes se #868Är det någon som lyckats få en Courtesy Upgrade på en bonusresa?
Herr och Fru Taxvalp (EBD x 2) uppgraderade från Plus till Business till Chicago i morgon. Gott om plats ombord.
Det syns inget i appen eller på hemsidan och bara hustrun fick ett mejl (trots att jag gjorde bokningen). Skumt men vi hoppas att det stämmer...
Det gick inte att välja platser så jag ringde kundtjänst. Enligt dem har vi inte blivit uppgraderade. Jag hänvisade då till mejlet vi fått (har fått det flera gånger tidigare och känner igen det) och då sade kundtjänst att det i själva verket är ett mejl med erbjudande om att bli uppgraderad. Nej, sade jag, det är ett helt annat mejl. Det är det inte alls, sade personen i kundtjänst. Längre kom vi inte...
Är inte CU bara på long haul?CU till 2c från Eko light på flight från Arlanda till Las Palmas nu på morgonen. Tack för det. Tom prio boarding funkade perfekt trots en massiv mur med ressugna vid gaten.
Jo, det är nog en operational upgrade inom europaÄr inte CU bara på long haul?
Vet inte vad ARN-LPA räknas som, men ca 6 timmar i luften gör det till longhaul i min värld. Men har haft fel förr. Hur som helst så sitter jag i plus nu.Är inte CU bara på long haul?