Så kan det vara. Var kanske en opup jag fick då.Vi kan väl säga att CU gäller på SAS intercont. Tror att det är en mer korrekt definition.
Du har fel igen. Givetvis ingen resa som omfattas av CU-mekaniken.Vet inte vad ARN-LPA räknas som, men ca 6 timmar i luften gör det till longhaul i min värld. Men har haft fel förr. Hur som helst så sitter jag i plus nu.
Vet inte vad ARN-LPA räknas som, men ca 6 timmar i luften gör det till longhaul i min värld. Men har haft fel förr. Hur som helst så sitter jag i plus nu.
Om du inte fått ett mail om att du fått en courtesy upgrade så är det nog snarare en opup du fått.CU till 2c från Eko light på flight från Arlanda till Las Palmas nu på morgonen. Tack för det. Tom prio boarding funkade perfekt trots en massiv mur med ressugna vid gaten.
Tom kärra i princip men ingen CU från LA idag
Enligt incheckare blir det CU om go är överbokad men det är i min värld en OpUp och inte en diamond perk.
Nåväl. Synd om fam men ok för mig då jag hellre är en 4 rads ryttare i go än sitter i plus
1 plats ledig i Business och 15 i Plus... (om jag läste expertflyer rätt). På SK955 kollade jag då.Sitter och håller tummarna för att få ett CU-mail för resan till Miami imorgon men inser att då vi är 6 personer kanske det är väl optimistiskt![]()