Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Ge inte upp hoppet än! Vi fick mailet i Miami cirka 16 timmar före avgång. (Vilket blev en glad morgonöverraskning i mailen när vi såg det)
Tyvärr ingen CU, men jag knep de två sista C platserna vid incheck mot poäng. Faktiskt 1000 P billigare än budet hos plusgrade (men inga extra poäng).
 
CU från GO till Plus på SK940 i morrn söndag 30 oktober. Kul framför allt för mina 3 kompisar efter en cykelweekend. Lite konstigt mail där de skriver att det gäller resan Los Angeles till Copenhagen! Så vi får väl se vad det blir!
 
En CU för mig med fam på SK939 låg i min inbox nu på morgonen.
GO till PLUS (fam blev glada - jag mindre glad)
Nåväl. Första gången i SKs 330. Hoppas den har den nya kabinen
 

palmen

Moderator
Hej ! har du koll på hur det ser ut på SK 983 på onsdag ? Är det nya kabinen ? vore otroligt tråkigt med den gamla, nu när man vant sig vid den nya !
LAN-planet är mig veterligen inte schedulerat på några flighter utan används bara som backup. Om ordinarie plan som skulle flyga SK983 går sönder lär du få LAN-planet, inte annars.
I övrigt har jag ingen koll på vilket plan som flyger vilken sträcka, finns väl någon del i economy-sektionen som avslöjar om det är det planet eller inte (tidigare kunde man se det på plus-kabinen, men den har ändrats tror jag).
 

NotRyan

Medlem
LAN-planet är mig veterligen inte schedulerat på några flighter utan används bara som backup. Om ordinarie plan som skulle flyga SK983 går sönder lär du få LAN-planet, inte annars.
I övrigt har jag ingen koll på vilket plan som flyger vilken sträcka, finns väl någon del i economy-sektionen som avslöjar om det är det planet eller inte (tidigare kunde man se det på plus-kabinen, men den har ändrats tror jag).

2-2-2 i Business inte att förglömma... :)
 

JKW

Medlem
Då blir det 903 på Torsdag för mig då. Hade en idé om att kanske jobba dagen ut och sen ta kvällskärran från CPH.
Men om det är LAN-kärran, så tar jag hellre en dag ledigt! ;)
 
Toppen