Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Herr och Fru Taxvalp (EBD x 2) uppgraderade från Plus till Business till Chicago i morgon. Gott om plats ombord.

Det syns inget i appen eller på hemsidan och bara hustrun fick ett mejl (trots att jag gjorde bokningen). Skumt men vi hoppas att det stämmer...
 
Herr och Fru Taxvalp (EBD x 2) uppgraderade från Plus till Business till Chicago i morgon. Gott om plats ombord.

Det syns inget i appen eller på hemsidan och bara hustrun fick ett mejl (trots att jag gjorde bokningen). Skumt men vi hoppas att det stämmer...

Det gick inte att välja platser så jag ringde kundtjänst. Enligt dem har vi inte blivit uppgraderade. Jag hänvisade då till mejlet vi fått (har fått det flera gånger tidigare och känner igen det) och då sade kundtjänst att det i själva verket är ett mejl med erbjudande om att bli uppgraderad. Nej, sade jag, det är ett helt annat mejl. Det är det inte alls, sade personen i kundtjänst. Längre kom vi inte...
 
Det gick inte att välja platser så jag ringde kundtjänst. Enligt dem har vi inte blivit uppgraderade. Jag hänvisade då till mejlet vi fått (har fått det flera gånger tidigare och känner igen det) och då sade kundtjänst att det i själva verket är ett mejl med erbjudande om att bli uppgraderad. Nej, sade jag, det är ett helt annat mejl. Det är det inte alls, sade personen i kundtjänst. Längre kom vi inte...

Uppdatering igen: Nyfiken som jag är kontaktade jag kundtjänst via Twitter där de svarar blixtsnabbt. Vi är mycket riktigt uppgraderade och de bekräftade våra platser. Uppgraderingen kan dock inte ses i bokningen utan bara i checkin-systemet, enligt Twitterkundtjänst. Kan vara bra att veta för framtiden...
 
Toppen