Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Canadien

Medlem
CU från plus till business på morgondagens ARN-ORD flight. Tredje longhaul bokningen sedan jag blev diamond i januari och andra CU. Har också fått en sträcka per bokning en klass uppåt, och fick utöver det op-up från go till business på bokningen emellan så hittills har diamond verkligen varit bra för mig.
Grattis! Gäller att flyga på rätt datum/veckodagar så att det finns gott om plats för uppgraderingar. På din flight imorgon vill SAS fortfarande sälja minst 9 stolar i Business.
 

palmen

Moderator
CU från plus till business på morgondagens ARN-ORD flight. Tredje longhaul bokningen sedan jag blev diamond i januari och andra CU. Har också fått en sträcka per bokning en klass uppåt, och fick utöver det op-up från go till business på bokningen emellan så hittills har diamond verkligen varit bra för mig.
Grymt bra utdelning måste jag säga, bara att hoppas att det håller i sig.
 

AnnaUM

Medlem
Grymt bra utdelning måste jag säga, bara att hoppas att det håller i sig.
Hear hear! Ska till Hong Kong på semester på fredag, samma dag som jag kommer tillbaka från jobbresan till USA, så hade nästan hoppats på CU då istället. Men då hade det blivit till plus och inte business. Håller tummarna för accepterat bud och/eller op-up på den resan.
 

palmen

Moderator
Hear hear! Ska till Hong Kong på semester på fredag, samma dag som jag kommer tillbaka från jobbresan till USA, så hade nästan hoppats på CU då istället. Men då hade det blivit till plus och inte business. Håller tummarna för accepterat bud och/eller op-up på den resan.
Eller betala för uppgradering, du lär ju ha dragit in den poängkostnaden på de senaste resorna ;)
 

MBA

Medlem
Blev en CU från Plus till Business på SK963 ARN-HKG i morgon :)
Undrar dock varför seatmap i business ser så konstig ut. Inga valbara fönsterplatser 1H-8H? Det är A340-300 (borde bli OY-KBA) Skärmavbild 2017-03-22 kl. 21.44.51.png
 

Thornado

Medlem
Undrar dock varför seatmap i business ser så konstig ut. Inga valbara fönsterplatser 1H-8H?

Det ser likadant ut för mig imorgon CPH-NRT. Var även så i fredags på ARN-HKG samt vid ett tidigare tillfälle också. Vet inte varför seat map blir så, men vid alla tillfällen så har stolarna på höger sida funnits där när jag kommit ombord...
 

Henrico

Medlem
Det ser likadant ut för mig imorgon CPH-NRT. Var även så i fredags på ARN-HKG samt vid ett tidigare tillfälle också. Vet inte varför seat map blir så, men vid alla tillfällen så har stolarna på höger sida funnits där när jag kommit ombord...
Fel både i appen och på webb när jag checkade in på sk935 igår, så verkar vara något genomgående fel just nu.
 

AnnaUM

Medlem
Det ser likadant ut för mig imorgon CPH-NRT. Var även så i fredags på ARN-HKG samt vid ett tidigare tillfälle också. Vet inte varför seat map blir så, men vid alla tillfällen så har stolarna på höger sida funnits där när jag kommit ombord...

Samma för mig till Chicago! Kunde heller inte ändra säten i appen eller på hemsidan trots många lediga säten och de hade placerat min kollega på ett av de osynliga H sätena.
 

Once56

Medlem
Med Diamond inom räckhåll för första gången har jag en fråga ang. CU. Får man även poäng för den nya klassen eller är det som vid op-ups?
 
Toppen