Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Fick en CU på dagens flyg Arn-ord från go till plus. C var fullt och det var typ en plats kvar i plus. I go var det riktigt glest och undrar om det inte hade varit bättre att vara kvar i go och fått fyra säten själv istället. Men detta var min första CU sedan jag blev ebd
Jag brukar säga nej tack om det är glest i go.
Då kan man breda ut sig :)
 

Thornado

Medlem
Tack för en trevlig träff @bnr
Det var jag och min flickvän som fick CU igår den 19-Mar HKG-ARN SK964. Mailet med uppgiften kom ca 18 timmar före och detta var min första CU :)

Till skillnad från @bnr och @aruba1 så fick jag däremot ingen CU på denna flight utan fick stanna kvar i Go. På plats 30H med ledigt säte bredvid så gick det dock ingen nöd på mig.

Jag brukar säga nej tack om det är glest i go.
Då kan man breda ut sig :)

Om man faktiskt kan få en "garanti" om "row block" så att man får en egen rad i mitten så tar jag det hellre än Plus alla dagar i veckan.
Allra bäst var det när jag åkte hem från Beijing för några veckor sen. Jag hade plats 30A med ledigt säte bredvid, men det var så glest i Go att jag ändå efter middagen kunde gå bakåt i kabinen och hitta en ledig mittrad att sova några timmar på. Det kändes lite som när det fanns Lufthansa First på 747-400, både stol och separat säng.
 

AnnaUM

Medlem
CU från plus till business på morgondagens ARN-ORD flight. Tredje longhaul bokningen sedan jag blev diamond i januari och andra CU. Har också fått en sträcka per bokning en klass uppåt, och fick utöver det op-up från go till business på bokningen emellan så hittills har diamond verkligen varit bra för mig.
 
Toppen