Jag har inte följt denna tråd så noga så denna finns kanske redan publicerad, men här har IATA sammanställt inreserestriktioner för många länder:
IATA - International Travel Document News
Tack för bra länk, men är den total/komplett? Väldigt lite info om thailand kan tyckas. Är det verkligen så öppet ännu?Jag har inte följt denna tråd så noga så denna finns kanske redan publicerad, men här har IATA sammanställt inreserestriktioner för många länder:
Jag har själv en bokning till Thailand och har letat runt en hel del men har inte hittat mer restriktioner. Jag har för mig att du @squeezen länkade till något, men det var inte restriktioner för allmänheten om jag uppfattade det korrekt. Har någon hittat mer gällande Thailand tar jag gärna den informationen.Tack för bra länk, men är den total/komplett? Väldigt lite info om thailand kan tyckas. Är det verkligen så öppet ännu?
Här är listan på alla flighter; https://www.singaporeair.com/saar5/pdf/media-centre/200226_reductioninserviceacrossnetwork.pdfFinns det ngt sätt att se vilka flighter singapore air har ställt in ifrån singapore. Det finns ngn PDF på hemsida men känns inte så uppdaterad.
Att ringa i var ingen ide det var ganska lång kö. Tydligen flera än jag som ringde in.
Kan meddela att fordonet (X2000 tåget) som körde den avgången är urtagen ur trafik för "insatsstädning"....SJ personal som jobbade på ett tåg som en av de smittade åkte med tas ur tjänst.
Vad hände med ombord personalen på flyget mellan Milano och Arlanda
Fyra smittade i Göteborg: Omfattande kartläggning pågår
Kartläggning efter fyra smittats av corona i Göteborg | Aftonbladet
Det här börjar bli oroväckande, kommer vissa bolag klara sig efter vad som sker på marknaden?Lufthansa drar ner kapaciteten med 25% på short haul enligt Dagens Industri;
Lufthansa ställer in kortdistansflyg
Publicerades igår, men jag kan inte hitta ref till detta i tråden, sorry om den redan postats.
EK