Senaste nytt

Corona-viruset och hur det påverkar resande

Tack för bra länk, men är den total/komplett? Väldigt lite info om thailand kan tyckas. Är det verkligen så öppet ännu?
Jag har själv en bokning till Thailand och har letat runt en hel del men har inte hittat mer restriktioner. Jag har för mig att du @squeezen länkade till något, men det var inte restriktioner för allmänheten om jag uppfattade det korrekt. Har någon hittat mer gällande Thailand tar jag gärna den informationen.

Finns det ngt sätt att se vilka flighter singapore air har ställt in ifrån singapore. Det finns ngn PDF på hemsida men känns inte så uppdaterad.
Att ringa i var ingen ide det var ganska lång kö. Tydligen flera än jag som ringde in.
Här är listan på alla flighter; https://www.singaporeair.com/saar5/pdf/media-centre/200226_reductioninserviceacrossnetwork.pdf

Själv fick jag mail omgående med ombokning när Thai ställde BKK-SIN och fick en tidigare flight. Har svårt att se att inte SQ sköter detta på samma sätt.

Fick infon idag att den stora vinmässan i Düsseldorf jag åker på i jobbet varje år i mars blir framskjuten, skönt tycker jag så slapp vi själva ta beslutet att åka eller inte.

Idag skulle jag ha rest till Taipei i två veckor. Första veckan blev inställd, andra veckan uppskjuten till slutet av Augusti.

Toppen