Senaste nytt

COOP Medmera mer

Ringde kundtjänst, men enligt de så gick erbjudandet ut 19 oktober. Jag har för mig att jag sett 31 oktober i någon tråd här. Någon som möjligtvis vet något om detta? Kommer att ansöka om kortet men man vill ju inte missa några extra poäng ;)
Menar du 5000-poäng bonusen? Den ska gälla under hela 2014 om jag inte missförstått något. Jag lade upp en bild tidigare i tråden(alt den andra Coop-tråden) med en ansökan där det stod att erbjudandet gälde under hela 2014.

Menar du 5000-poäng bonusen? Den ska gälla under hela 2014 om jag inte missförstått något. Jag lade upp en bild tidigare i tråden(alt den andra Coop-tråden) med en ansökan där det stod att erbjudandet gälde under hela 2014.
Exakt det erbjudandet. Hela 2014 alltså, du skulle inte kunna kolla igen om du kan hitta erbjudandet?

Exakt det erbjudandet. Hela 2014 alltså, du skulle inte kunna kolla igen om du kan hitta erbjudandet?
Hittade din bild så den kan man ju använda för att hävda att man borde få 5000 poäng ;)

Så där! Nu var ansökan inskickad. Är det bäst att betala medlemsavgiften (100kr) för Medmera i en butik eller online om man vill få kortet så snabbt som möjligt?

Tror att det går ungefär lika snabbt oavsett hur du ansöker. Jag skulle ansöka via hemsidan för att sedan ringa upp kundtjänst och meddela att du blivit medlem. Som Jakob skrev så brukar de inte acceptera kortansökningar om man ej är medlem.

Jag fick avslag på min ansökan och de enda rimliga förklaringarna är att jag har min inkomst i Danmark eller att jag har för många krediter (har 5 olika kreditkort med total spend på mindre 10000 kr/månad). Jag betalar alltid i tid och behöver aldrig betala ränta och har aldrig fått någon betalningsanmärkning. Tror ni att jag har större chans att bli beviljad kortet när jag har sagt upp 3 av mina andra kreditkort, vilket det snart är dags att göra?

Jag fick avslag på min ansökan och de enda rimliga förklaringarna är att jag har min inkomst i Danmark eller att jag har för många krediter (har 5 olika kreditkort med total spend på mindre 10000 kr/månad). Jag betalar alltid i tid och behöver aldrig betala ränta och har aldrig fått någon betalningsanmärkning. Tror ni att jag har större chans att bli beviljad kortet när jag har sagt upp 3 av mina andra kreditkort, vilket det snart är dags att göra?
Svårt att säga - jag skulle ringa kundtjänst och fråga varför du fick avslag.

Vad menar du med att du har lönen i Danmark? Om det är så att den inte syns på din UC så ser det ju ut som att du inte har någon inkomst, och förmodligen därför du blivit nekad. Att ha några kreditkort med en spend på 10k per månad låter inte som någon anledning till att nekas. Jag har flera kort och säkert en total spend på 100k/månad och aldrig blivit nekad ett kort.

Jag skulle också ringa upp kundtjänst för att kolla. Om det är så att din inkomst inte syns kan du säkert behöva lämna in ett intyg från arbetsgivare eller underlag från banken med din inkomst.

Toppen