Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag skaffade detta kort i förhoppningen att betala mina kreditkort via betalo.se bland annat.
Men det stoppades nog ungefär dagen innan jag skulle betala dessa räkningar.:mad:

Fast nu har jag ett alternativ och för första gången har jag förståelse för toblerone drottningen när hon sa att "det är roligt att ....... ..... ":D

• Gilla
Reactions: Alf
Är det någon som handlat för 21.000 kr ännu och fått sina poäng dubblerade?
I så fall, är det 21.000 poäng man får extra eller dubblas alla kommande poäng eller hur fungerar det?

Helt klart så. Måste börja sätta upp påminnelser i kalendern att komma ihåg att ringa kundtjänst en gång i månaden.
Enormt bra tajming på den upplysningen.:)
Jag kontaktade kundtjänst.
Kortet går riktigt varmt nu och imorgon bär det iväg på en liten USDM resa och då behövdes det verkligen.

Om du har skrapat ihop 21 000 baspoäng den 31 december så får du 21 000 extrapoäng.
Slutdatum beror på när första betalningen gjordes med kortet. Jag har t.ex. slutdatum 28/2 eftersom min första betalning gjordes i september.

Alla baspoäng dubbleras, förutsatt att du är över gränsen på 21 000 poäng.
Coops villkor skrev:
Samlar du minst 21 000 grundpoäng under den tiden dubblar vi alla dina grundpoäng!

Slutdatum beror på när första betalningen gjordes med kortet. Jag har t.ex. slutdatum 28/2 eftersom min första betalning gjordes i september.

Alla baspoäng dubbleras, förutsatt att du är över gränsen på 21 000 poäng.
Hade inte tänkt på det där med datumet men det låter ju väldigt logiskt att det är olika brytdatum beroende på när man skaffar kortet.

Toppen