stoffe.oberg
Medlem
Försökte precis detta i förrgår, fick samma fel som du. Väldigt konstigt...
Undra om det är Klarna man bör kontakta.. Får väll lägga ett support ärende till dem och se om de har något bra svar
Försökte precis detta i förrgår, fick samma fel som du. Väldigt konstigt...
Helt klart så. Måste börja sätta upp påminnelser i kalendern att komma ihåg att ringa kundtjänst en gång i månaden.Kan det ha att göra med 50 000-på-8-dagar-gräns?
Om du har skrapat ihop 21 000 baspoäng den 31 december så får du 21 000 extrapoäng.Är det någon som handlat för 21.000 kr ännu och fått sina poäng dubblerade?
I så fall, är det 21.000 poäng man får extra eller dubblas alla kommande poäng eller hur fungerar det?
Enormt bra tajming på den upplysningen.Helt klart så. Måste börja sätta upp påminnelser i kalendern att komma ihåg att ringa kundtjänst en gång i månaden.
Det verkar vara väldigt mycket man måste komma ihåg om detta kort ska funka smidigt i praktiken...Helt klart så. Måste börja sätta upp påminnelser i kalendern att komma ihåg att ringa kundtjänst en gång i månaden.
Ringde kundtjänst, men enligt de så gick erbjudandet ut 19 oktober. Jag har för mig att jag sett 31 oktober i någon tråd här. Någon som möjligtvis vet något om detta? Kommer att ansöka om kortet men man vill ju inte missa några extra poängTesta att ringa kundtjänst.
Slutdatum beror på när första betalningen gjordes med kortet. Jag har t.ex. slutdatum 28/2 eftersom min första betalning gjordes i september.Om du har skrapat ihop 21 000 baspoäng den 31 december så får du 21 000 extrapoäng.
Coops villkor skrev:Samlar du minst 21 000 grundpoäng under den tiden dubblar vi alla dina grundpoäng!
Hade inte tänkt på det där med datumet men det låter ju väldigt logiskt att det är olika brytdatum beroende på när man skaffar kortet.Slutdatum beror på när första betalningen gjordes med kortet. Jag har t.ex. slutdatum 28/2 eftersom min första betalning gjordes i september.
Alla baspoäng dubbleras, förutsatt att du är över gränsen på 21 000 poäng.