Coop Online STHLM gav baspoäng när jag handlade.Vadå, om man handlar på Coop Online får man väl grundpoäng, precis som när man handlar i en vanlig Coop-butik? Enligt denna sida ska man ju få poäng på Coop Online:
Handla online på Cooponline.se - Dagsfärska varor till din dörr
Däremot vann jag första pris i "gissa värdet på kundvagnen"-tävlingen! Inget ont som inte har något gott med sig.
Någon som vet om det finns något erbjudande om man skulle vilja skaffa Coop Medmera mer? Har läst om 5000 poäng när man ansluter sig men hittar inget om detta. Hjälp någon?
Kan det ha att göra med 50 000-på-8-dagar-gräns?Jag tycker generellt sett att kortet fungerar bra, men har också haft lite problem. Bl.a när jag under en morgon gjorde några större köp som landade på ca 45k, senare på EM när jag skulle handla mat på ICA för 200 spänn blev jag nekad med motiveringen köp medges ej, trots att det fanns resurser på kontot.
Så, ett litet irritationsmoment, tycker dock annars kortet är grymt och fördelarna väger stort emot nackdelarna.
Försökte precis detta i förrgår, fick samma fel som du. Väldigt konstigt...Är det någon som har lyckats betala mer Medmera Mer på internet där butiken kör med Klarna Checkout?
Skriver jag in kortnummer och uppgifter om kortet och klickar nästa så får jag "Kortet är inte giltigt för betalning", trots att det står att det är ett mastercard.
Kortet är öppet för internetköp och utlandsköp.
Fick en faktura istället som jag betalade med BetaloSå får mina poäng iaf
![]()