archiebunger
Medlem
Inte tankat på Jet eller Ingo heter det väl nu? Men Preem funkar bra och OKQ8.Kan ni tanka med ert kort? Mitt har gett sig på 390:- två ggr på Jet. Jet eller Coop som satt gränsen? Mit andra kreditkort fyller upp tanken.
Inte tankat på Jet eller Ingo heter det väl nu? Men Preem funkar bra och OKQ8.Kan ni tanka med ert kort? Mitt har gett sig på 390:- två ggr på Jet. Jet eller Coop som satt gränsen? Mit andra kreditkort fyller upp tanken.
Det verkar vara ett något skakigt kort .. är ni som använder det trots det nöjda?
Bra info! Låter som att det är värt att prova!Jag har inte haft några problem sedan jag fick korten. Ansökan krånglade med fel kreditgräns och uteblivet extrakort. Men sedan har det fungerat bra. Jag har snittat på nästan 50000 kr/månad men inte försökt betala tankning eller ta ut kontanter. Inte slagit i några spärrar hittills.
Växelkursen har varit klart bättre än med mitt Amex. Snittskillnaden har varit ca 11 öre/euro.
Du samlar grundpoäng. Dock vet jag inte om det är ekonomiskt försvarbart att handla där, tycker priserna rent generellt sett står sig väldigt högt mot konkurrenterna.Är det någon som använt kortet på COOP-bygg?
Samlar man grundpoäng där? Dvs, så att man snabbare kan dubbla sina poäng vid 20 000 poäng?
Endast extrapoäng tyvärr.Samlar man grundpoäng vid köp från partners, dvs brothers, polarn o pyret m.fl?
Vadå, om man handlar på Coop Online får man väl grundpoäng, precis som när man handlar i en vanlig Coop-butik? Enligt denna sida ska man ju få poäng på Coop Online:Inte från Coop Online i all fall![]()