flyingfire
New member
agehall skrev:. Skaffa ett extrakort istället och gör det hela "by the book".Klicka för att utvidga...
Det blir så istället, så blir allt rätt. Är ju inte svårare. Och så blir allt rätt och riktigt.
agehall skrev:. Skaffa ett extrakort istället och gör det hela "by the book".Klicka för att utvidga...
När jag var i kontakt med deras kundtjänst angående ett annat ärende i början på förra veckan frågade jag hur det såg ut med det, och då sade killen jag pratade med att det snarare handlar om 3-4 veckor just nu på grund av hög efterfrågan på betalkorten. (ansökte för runt två veckor sedan själv och det enda jag hört är informationen om tagen kreditupplysning)Najk skrev:Hur lång tid har det tagit för er att få kortet? Jag ansökte för typ en vecka sedan men har inte hört något.Klicka för att utvidga...
Min ansökan fastnade också - ringde och löste det, sen fick jag kort och kod på under en vecka...Najk skrev:Hur lång tid har det tagit för er att få kortet? Jag ansökte för typ en vecka sedan men har inte hört något.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Tack Coop, 62 000 EB-poäng på en månad!Klicka för att utvidga...
Det är väl via Betalo det finns en gräns på 100 000 kr? Eller menar du överlag när man använder kortet?Impendill skrev:... Numera kan man bara samla 100 000 coop poäng enligt kundtjänst och informationssidan om med mera mer.Klicka för att utvidga...
Det är ju inte standard att parkeringsautomater tar Visa/MasterCard utan att de bara tar bensinkort och Amex typ. Var det symbol för MasterCard på de där du nekades?jonten skrev:Fungerar era kort i parkeringsautomater? Mitt har blivit nekat i både Göteborg, Stockholm och VästeråsKlicka för att utvidga...
Hur länge har du haft kortet? Kommer ihåg då jag skaffade mitt, ville inte fungera i parkeringsautomater de två första veckorna, nu fungerar det utmärkt. Vet inte om det brukar vara så eller om vi endast haft otur.jonten skrev:Fungerar era kort i parkeringsautomater? Mitt har blivit nekat i både Göteborg, Stockholm och VästeråsKlicka för att utvidga...
jonten skrev:Fungerar era kort i parkeringsautomater? Mitt har blivit nekat i både Göteborg, Stockholm och VästeråsKlicka för att utvidga...
Jan Petterson skrev:Det är ju inte standard att parkeringsautomater tar Visa/MasterCard utan att de bara tar bensinkort och Amex typ. Var det symbol för MasterCard på de där du nekades?Klicka för att utvidga...
CharlieK skrev:Hur länge har du haft kortet? Kommer ihåg då jag skaffade mitt, ville inte fungera i parkeringsautomater de två första veckorna, nu fungerar det utmärkt. Vet inte om det brukar vara så eller om vi endast haft otur.Klicka för att utvidga...
Gäller den gränsen bara för Betalo eller för total spend? Kan man t ex spendera 100 tkr på Betalo och 100 tkr på annat med kortet och få poäng för total spend på 200 tkr?Impendill skrev:Det är Coop som satt 100 000 kr som gräns för poängintjäning per månad.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Gäller den gränsen bara för Betalo eller för total spend? Kan man t ex spendera 100 tkr på Betalo och 100 tkr på annat med kortet och få poäng för total spend på 200 tkr?Klicka för att utvidga...