Senaste nytt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

Så här ser det ut när man försöker boka:

Capture.JPG

Det betyder i klartext: Du betalar i genomsnitt 495 SEK för två nätter. Du betalar 990 SEK för första natten. Du betalar ingenting för andra natten.

Kolla räkningen vid utcheckningen, ibland försöker de ta betalt för bägge nätterna...

• Gilla
Reactions: Gus
Känns ju logiskt. Men som det är nu ser jag priset för alla fyra nätter, och då undrar man ju om det är något som är fel.

Sen är det denna text som förvirrar mig lite.

• Rate shown is for the first 2 nights and the second two nights are free.
  • Rates shown for the last two nights will not be charged.

Som jag läser det så säger de där två punkterna samma sak - den andra förtydligar ju bara den första.

Som jag läser det så säger de där två punkterna samma sak - den andra förtydligar ju bara den första.

Ungefär. Tycker dock de kan vara lite mer pedagogiska. Men insåg senare att det var jag som tolkade själva bokningsmotorn fel också. Tror det är svårt att få till denna deal i centrala London de datum jag behöver, så får kika vidare.

Sitter just nu och kikar på "4 for 2" på May Fair i april.

Tror inte The May Fair är med i 4-for-2 kampanjen.

När jag söker på clubcarlson.com ser det ut som 4-for-2 endast gäller följande hotell i London:

Radisson Blu Portman Hotel
Park Plaza County Hall
Park Plaza Westminster Bridge
Park Plaza Sherlock Holmes
Park Plaza Riverbank
Plaza on the River
Park Plaza Victoria

Det verkar dessutom som man måste boka ungefär ett år innan för att ha chans på den här kampanjen i London.

Ungefär. Tycker dock de kan vara lite mer pedagogiska. Men insåg senare att det var jag som tolkade själva bokningsmotorn fel också. Tror det är svårt att få till denna deal i centrala London de datum jag behöver, så får kika vidare.
Radisson Edwardian-hotellen i London ingår inte i kampanjen alls, försökte själv boka med kampanjen på Radisson Edwardian Bloomsburry Street för ett besök om två veckor och läste då det finstilta där detta framgick.

Försöker kolla på EMEA 4 for 2 i Kapstaden... Det är i början av november som är aktuellt i detta fall, men det finns bara priser för detta erbjudande fram t.o.m. juli. Ni som bokat detta förut - beror det på att jag är ute i alldeles för god tid eller brukar det finnas utlagt för hela året om erbjudandet är tillgängligt?

Last edited:
Försöker kolla på EMEA 4 for 2 i Kapstaden... Det är i början av november som är aktuellt i detta fall, men det finns bara priser för detta erbjudande fram t.o.m. juli. Ni som bokat detta förut - beror det på att jag är ute i alldeles för god tid eller brukar det finnas utlagt för hela året om erbjudandet är tillgängligt?
Det kommer med all säkerhet komma, bodde själv där med detta erbjudande i november 2015 så. Kan förresten verkligen rekommendera Radisson Blu le Vendome!

Toppen