Senaste nytt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

adhoc76

Medlem
Det kommer med all säkerhet komma, bodde själv där med detta erbjudande i november 2015 så. Kan förresten verkligen rekommendera Radisson Blu le Vendome!

Låter riktigt bra! Minns du på ett ungefär när du bokade? Kul med rekommendationen! Recensionerna på tripadvisor är lite blandade för Le Vendome så jag hade kikat på Waterfront istället... Dyrare men bättre recensioner... Ska ge Le Vendome en ny chans, framförallt om det dyker upp ett 4 for 2-erbjudande.
 

Zniper

Medlem
"Must book 2 days in advance"
Så som jag tolkar detta är att man måste boka 2 dagar innan ankomst men känns inte realistiskt utan ska det egentligen vara minst 2 dagar innan ankomst?
 

erc

Medlem
Har precis gjort en 442-bokning för påsken (23-27 mars 2016). Trillar tyvärr ner till Silver den 1 mars. Har någon varit i samma situation och känner till om det blir bekymmer?
 

erc

Medlem
Har precis gjort en 442-bokning för påsken (23-27 mars 2016). Trillar tyvärr ner till Silver den 1 mars. Har någon varit i samma situation och känner till om det blir bekymmer?
Svarar mig själv: "Member must present Elite Gold card upon check-in."
Får snabba på med aktieinköpen helt enkelt.
 

erc

Medlem
Svarar mig själv: "Member must present Elite Gold card upon check-in."
Får snabba på med aktieinköpen helt enkelt.
Svarar mig själv och kompletterar med ny frågeställning...

Aktier inköpta. Fått mail där det bekräftas att de mottagit min begäran.

Om jag ännu inte fått guldstatus på onsdag till veckan ligger jag kvar på silver vid incheckning på 442-bokning.

Har någon varit i liknande situation?
 

Elias

Medlem
Låter riktigt bra! Minns du på ett ungefär när du bokade? Kul med rekommendationen! Recensionerna på tripadvisor är lite blandade för Le Vendome så jag hade kikat på Waterfront istället... Dyrare men bättre recensioner... Ska ge Le Vendome en ny chans, framförallt om det dyker upp ett 4 for 2-erbjudande.
Glömt och svara på detta, sorry!
Bokade ca två månader innan. Dem har renoverat större delen av hotellet nyligen. Blev uppgraderad till en svit:)
Ser att dem har availability under våren för knappt 400kr/natten. Riktigt bra pris!
 
Försöker använda mig av 2-4-1 samt 4-4-2 dock hittar jag typ inga hotell som erbjuder detta?
Har sökt i mestadels i Skandinavien, har ni några smarta tips? :D
 

Dr. Miles

Expert
Försöker använda mig av 2-4-1 samt 4-4-2 dock hittar jag typ inga hotell som erbjuder detta?
Har sökt i mestadels i Skandinavien, har ni några smarta tips? :D
Liiiite längre framåt i tiden kanske?

Screenshot20160407_02 CC.jpg
 
Toppen