Senaste nytt

Club Carlson Gold förmån: 2-4-1 & 4-4-2 rabatt

Säker på att du använd rätt kod? Sök på EMEA - 2 for 1 eller EMEA - 4 for 2 så är du säker att du hamnar rätt. Jag kollade på Malmö för någon dag sedan, fanns gott om tillgänglighet framöver.
Hehe kollade på Helsingborg, Göteborg, Stockholm och Köpenhamn men hittade inget. Kollade i April och framåt genom sommaren :)

Liiiite längre framåt i tiden kanske?

Visa bifogad bild 51125
Det var "lite" de :D
 

mry

Medlem
Det jag har märkt om 2-4-1 och 4-2-2 bokningarna är att de ofta finns ganska långt frammåt, och sen kan dyka upp flera platser nära inpå om det är mycket ledigt på hotellet.
 

rob74

Medlem
Tycker ofta att det är så att det finns tillgänglighet max nån månad fram i tiden.
Kollat på 4-4-2 mm inför en konferens i Göteborg i september, men ingen lycka.
Samma när det gäller ett event i Stockholm i oktober. Har alltid funnits bokningsbart förr om åren.
Har blivit betydligt svårare att hitta rum långt fram i tiden de senaste två åren.
 

BAS

Medlem
Hur funkar det med 2-4-1 och berättingande (eligible) kampanjnätter? Jag anmälde mig till "Earn up to 50,000 Bonus Gold Points"-kampanjen. Har sedan tidigare 2 st 2-4-1 bokningar a 2 rum. Vad jag förstår är dessa berättigande, men för hur mycket? 1 per bokning? 1 per natt? 1 per natt och rum?

Någon med erfarenhet av dessa bokningar som vet?
 

jerixon

Medlem
Vet ej hur det står sig, men normalt sätt räknas denna kampanj per natt.
Har två bokningar själv med 2 for 1 inom tidsramen så får se vad utdelningen blir :)
 

FFlash

Medlem
Hur funkar det med 2-4-1 och berättingande (eligible) kampanjnätter? Jag anmälde mig till "Earn up to 50,000 Bonus Gold Points"-kampanjen. Har sedan tidigare 2 st 2-4-1 bokningar a 2 rum. Vad jag förstår är dessa berättigande, men för hur mycket? 1 per bokning? 1 per natt? 1 per natt och rum?

Någon med erfarenhet av dessa bokningar som vet?

Tidigare har de räknats, men nu fick jag inga poäng, men det berodde på att jag checkade ut den 18:e och T&C säger att hela stayn måste vara inom tidsramen
 

jerixon

Medlem
Så kan det vara.
Har inte min första 2for1 än på ett par veckor, men har en hel del stays bokat framöver så kanske når 15 nätter trots det :)

Tidigare har de räknats, men nu fick jag inga poäng, men det berodde på att jag checkade ut den 18:e och T&C säger att hela stayn måste vara inom tidsramen
 

Impendill

Medlem
Min fru ska åka till Riga och bo på Radisson Blu. Hon är medlem i Club Carlsson men innehar ingen status.
Jag är guldmedlem men ska inte med på resan. Kan jag boka 2-4-1 åt henne och ge henne mitt kort för vistelsen eller måste jag fysiskt infinna mig på hotellet?
 
Toppen