Har sökt på rum i London (ej vid flygplatsen eller längre ut) men hittar ingen tillgänglighet under hela året.
Någon annan som har erfarenhet av dålig tillgänglighet i London?
Har gått igenom kalendern på några hotell och man hittar inget, varken 4-4-2 eller 2-4-1 under hela 2014.
Offer subject to availability and valid at participating locations in Europe, the Middle East and Africa except at Radisson® Edwardian Hotels.
Ett första problem med London är att många Radisson-hotell är Edwardian och de ingår inte i 2-4-1.
Jo det vet jag, men Park Plaza County Hall och Westminster bridge brukade ha relativt god tillgång förra året. Av de som är med i 2-4-1 så verkar det vara svårt att hitta något för hela 2014 (har dock inte gått igenom alla)
De har kanske inte laddat upp detta än? Det verkar ju gälla för alla övriga hotell och under hela året så det låter rimligt.
Har bokat 2 rum med en 2-4-1:a på Waterfront i år till mig, frugan och en av hennes kompisar i April.
Visst borde det funka att jag checkar in och ev legitimerar mig ( så att de ser att jag har guldkort) och sen så checkar frugan ut.
Själv måste jag ge mig av dagen innan så jag kommer inte att kunna vara kvar till utcheckning.
Känns som att det inte borde vara nått problem?