Senaste nytt

Clarion Stockholm... billigt 5 juli

Nu ringde receptionen och frågade om jag skulle ha båda rummen idag (om det verkligen var korrekt) eller om jag ville ha det andra rummet imorgon istället. Tyvärr inte tid imorgon men snäll tanke :)

När jag checkade in försökte frågade de om jag hade betalat en del via appen. Nej jag svarade nej försökte de först att höja priset med över 1000 kr. Sedan erkände de att det var deras fel, betalade 161, fick en liten uppgradering och personalen var hur trevlig som helst under hela diskussionen.

152 kr är det värt. Både dusch och badkar minibar coffe and the.

dff638a3e98728546d85041b6d7d22d8.jpg

Så var även jag in-checkad och klar. Blev ingen uppgradring direkt, först hade jag rum på vån. 3. Men under dagen ändrat till våning 4. YReceptionisten sa glatt att jag bokat för ett kanon pris, det fick man ju hålla med om. På tal om vad som nämnts i annan tråd, så fick jag visa leg idag. Men även välja dricka.

Kul att så många lyckades få en bokning till det priset. Frukosten är väldigt bra! Om än avsaknad på eggs benedict finns en omelet station där man får välja fyllning själv. Den varma delen var ok med det vanliga men minns att brödet var nybakat (fortfarande halvljummey), muffins och kanellängd goda samt mycket frukt och yoghurt + flingor.
Mao - ni har något att se fram emot imorgon!

Toppen