Tror inte det. Receptionen sade att hotellet var rätt lågt belagt denna helg när jag checkade in.Ni har väl inte glömt att boka frukosttid? Lär ju bli trångt imornbitti om alla ska äta samtidigt
Clarion Hotel Stockholm : Reservation
app.waiteraid.com
Absolut, men ni vill ju undvika kö till omelett-kockenTror inte det. Receptionen sade att hotellet var rätt lågt belagt denna helg när jag checkade in.
När jag checkade in antydde receptionisten att det var väldigt viktigt att boka frukosttid för att vara säker på att få plats. Det kändes lite som ett standardsvar iofs.Tror inte det. Receptionen sade att hotellet var rätt lågt belagt denna helg när jag checkade in.
Sånt här får mig att ifrågasätta varför jag fortfarande läser detta forum och huruvida det är riktat mot frekventa resenärer med förmodat god ekonomi eller till ryggsäcksresande ungdomar med begränsade resurser som hela tiden söker billigaste lösningen på allting. Varför måste allting utnyttjas till max hela tiden? Är alla här snåla gratisätare? Tröttsamt beteende. Eller vill du bara framstå som generös efter att eventuellt, och förhoppningsvis, ha dumspenderat hela 161 kr?Hade flera bokningar på olika prisnivåer, men avbokade alla utom en 161 kronors. Inte fått uppgradering på den men blivit tilldelad ett rumsnummer. Nu är jag inte i Sthlm ikväll och det går inte att checka in och betala i appen (allmänt fel ett tag ju), så tänkte se vad som händer bara om jag inte gör nånting alls... Om en person vill försöka sig på att äta gratis frukost vid Skanstull imorn - DM för rumsnummer![]()
Antar att du inte fick ett rum här inatt? Riktigt bra deal ju. Poäng. Frukost. Bubbel. Bastu.Sånt här får mig att ifrågasätta varför jag fortfarande läser detta forum och huruvida det är riktat mot frekventa resenärer med förmodat god ekonomi eller till ryggsäcksresande ungdomar med begränsade resurser som hela tiden söker billigaste lösningen på allting. Varför måste allting utnyttjas till max hela tiden? Är alla här snåla gratisätare? Tröttsamt beteende. Eller vill du bara framstå som generös efter att eventuellt, och förhoppningsvis, ha dumspenderat hela 161 kr?
Sånt här får mig att ifrågasätta varför jag fortfarande läser detta forum och huruvida det är riktat mot frekventa resenärer med förmodat god ekonomi eller till ryggsäcksresande ungdomar med begränsade resurser som hela tiden söker billigaste lösningen på allting. Varför måste allting utnyttjas till max hela tiden? Är alla här snåla gratisätare? Tröttsamt beteende. Eller vill du bara framstå som generös efter att eventuellt, och förhoppningsvis, ha dumspenderat hela 161 kr?
Av samma anledning som folk här lägger 2500 kr på 6 flygningar utan att spendera tid på destinationen eller flyger RNB-ARN-CPH-OSL-CPH-ARN-RNB samma dag i SAS Plus Pro Bio. För att upprätthålla status. I Strawberry är det dessutom så att man går hela tiden mot lifetime.Sånt här får mig att ifrågasätta varför jag fortfarande läser detta forum och huruvida det är riktat mot frekventa resenärer med förmodat god ekonomi eller till ryggsäcksresande ungdomar med begränsade resurser som hela tiden söker billigaste lösningen på allting. Varför måste allting utnyttjas till max hela tiden? Är alla här snåla gratisätare? Tröttsamt beteende. Eller vill du bara framstå som generös efter att eventuellt, och förhoppningsvis, ha dumspenderat hela 161 kr?