Senaste nytt

Clarion Stockholm... billigt 5 juli

Fick samma, men går man in på bokningen så står den ju som 'Avbokad' så det är nog bara en bug i deras system. I övrigt intressant att en del fick behålla sin/a bokningar medan andra avbokades:) Kanske gick man på status här?
Jag som hade min bokning kvar, tills jag själv avbokade, är bara Gold. Halkade ner från Platinum vid juni månads ingång.

Fick idag mail om min kommande vistelse på Clarion trots att jag fick mail den 20 Juni att rummet var avbokat. Undrar vad som gäller? Fler som fått detta?
De mail kommer från flera hotell oberoende av om bokningen är avbokad eller ej. Jag behöver ibland gå och dubbelkolla att jag avbokade som tänkt när den påminner mig om en vistelse som jag redan hade avbokat.

Vet inte hur de resonerat när de avbokat mitt rum för 550kr men behållt andra för <200kr.
Gissar att det är kopplat status och hur lång tid som gått från de att man bokat.
Ni som har 161 kr rummen kvar, vad har ni för status?
Gold men borde bli platinum idag eller något, var över 100k i morse men står fortfarande Gold.
Jag bokade 17:32 samma dag som det kommer upp här.

Gissar att det är kopplat status och hur lång tid som gått från de att man bokat.

Gold men borde bli platinum idag eller något, var över 100k i morse men står fortfarande Gold.
Jag bokade 17:32 samma dag som det kommer upp här.
Jag är guld och bokade 20 juni strax efter 10 på fm, dvs ett dygn efter ”lansering”.

Toppen