Senaste nytt

Cash Upgrade (fastpris vid check in) tråden

Jag kan bekräfta att följande flygbolag erbjuder inte fastpris Cash upgrade från Shanghai.
  • Emirates
  • Lufthansa
  • Qatar Airways
Endast uppgradering genom att betala mellanskillnaden från befintlig bokning.

Jag kan bekräfta att följande flygbolag erbjuder inte fastpris Cash upgrade från Shanghai.
  • Emirates
  • Lufthansa
  • Qatar Airways

Endast uppgradering genom att betala mellanskillnaden från befintlig bokning.

Skönt att höra! Jag är faktiskt trött på alla som ska uppgradera hela tiden och tror att de ska få all för ingenting....:)

Hur ser de ut på Turkish Airlines med upgrade vid check in? Kommer flyga Comfort Class från Stockholm till Hong Kong o tänkte om de kan vara värt att betala upp sig på något sätt? Eller om de går att charma sig upp :) ? Blir ju bokningsklass A

Last edited:
Det har funnits skyltar för buy-up vid incheckning på t.ex. PEK, kommer inte ihåg ifall det fanns på HKG. Jag gjorde det en gång och då kostade det 700 USD PEK-IST.

Sorry, var lite oklar där. Comfort till Business. Jag åker inte eko long haul. ;)

Jag kommer inte uppgradera igen. Trivs såpass bra i Comfort att det räcker.

Sorry, var lite oklar där. Comfort till Business. Jag åker inte eko long haul. ;)

Jag kommer inte uppgradera igen. Trivs såpass bra i Comfort att det räcker.

Okej, Ja de känns lite ovärt med tanke på priset :) Man kanske kan ha tur att få en Op-up på första flygningen mellan ARN-IST med tanke på bokningsklass :) Men Comfort är en sådan stor skillnad för mig som trots allt bara flugit Eco på long-haul ;)

Toppen