Jonas Larsson skrev:Tack för länken@Senator! Gjorde min ansökan igår och fick bekräftelse på både utresa (12 sept) och hemresa (20 sept) idag på morgonen. Hoppas det funkar bra!Klicka för att utvidga...
Kan bara hålla med, att åka med dem var trevlig och proffsigt så resan till Arlanda var ett rent nöje.Senator skrev:Var fantastisk bra med en mycket trevlig chaffis när jag åkte senastKlicka för att utvidga...
Jakob K skrev:Jaha. Jag står redo imorse för min bekräftade limoservice.Ingen bil kommer. Ringer cab force. De ber att få återkomma.Tiden går. Efter 25 min ringer dom och meddelar att det har blivit fel och jag inte får nån bil. -Ta en taxi är budskapet.Jag har nu försökt åka med LX / LH limo 3ggr i höst och VARJE gång har de misslyckats.Vad är det frågan om??Klicka för att utvidga...
Jakob K skrev:Jag har nu försökt åka med LX / LH limo 3ggr i höst och VARJE gång har de misslyckats.Vad är det frågan om??Klicka för att utvidga...
Jakob K skrev:Jaha. Jag står redo imorse för min bekräftade limoservice.Ingen bil kommer. Ringer cab force. De ber att få återkomma.Tiden går. Efter 25 min ringer dom och meddelar att det har blivit fel och jag inte får nån bil. -Ta en taxi är budskapet.Jag har nu försökt åka med LX / LH limo 3ggr i höst och VARJE gång har de misslyckats.Vad är det frågan om??Klicka för att utvidga...
HON-II skrev:Kom för två dagar sedan till ARN från ZRH (efter en long-haul F flight till ZRH) och blev upplockad av Cabforce och deras tjusiga S klass limousin. Jag hade bara handbagage och var väldigt snabbt ute ur terminalen, men chauffören var ändå där trots att bilen släpps fram från remoten först när planet har landat. Transporten från Stockholm för två veckor sedan gick också perfekt. Servicen har i mitt fall fungerat perfekt alla gånger jag använt den. LH-servicen bokas via en web-länk (se ovan) och LX-servicen bokas via email. Det konstiga är att LH behöver minimum två dagars varsel, men LX behöver 3 dagars varsel (detta trots att de båda använder Cabforce).Klicka för att utvidga...
Har du pratat med LX / LH efter varje resa? Och vad säger dom om det? Har du fått kompensation?Jakob K skrev:Jaha. Jag står redo imorse för min bekräftade limoservice.Ingen bil kommer. Ringer cab force. De ber att få återkomma.Tiden går. Efter 25 min ringer dom och meddelar att det har blivit fel och jag inte får nån bil. -Ta en taxi är budskapet.Jag har nu försökt åka med LX / LH limo 3ggr i höst och VARJE gång har de misslyckats.Vad är det frågan om??Klicka för att utvidga...
Vi fick SMS när vi satt I bilen I höjd med Väsby....Jakob K skrev:Detta SMS dök upp när jag satt 20min från ARN i en taxi.Klicka för att utvidga...
Jakob K skrev:Det mest ironiska var när jag fick SMS från dem där jag skulle betygsätta min resa. Detta SMS dök upp när jag satt 20min från ARN i en taxi.Klicka för att utvidga...
Claes L skrev:Loggade in på sas.se för att kolla resan till usa nu på lördag... möts då av denna:Visa bifogad bild 43345Klicka för att utvidga...
Det där känns ju högrisk att testa med tanke på SAS kundtjänst track record när saker går fel...Claes L skrev:Loggade in på sas.se för att kolla resan till usa nu på lördag... möts då av denna:Visa bifogad bild 43345Klicka för att utvidga...