Senaste nytt

Cabforce - Någon som testat Lufthansas limousineservice?

Försöker prova detta nu igen då jag har en revenue LH F på g. Men sidan för att boka för landskod SE är anpassad för transfers till och från Helsingfors flygplats.

Har mailat cabforce. Men om de skickar en vanlig e-klass från Uber så känns det hela mer eller mindre som en bluff tycker jag. Med EK så fick man ju iaf åka en S-klass lång version från proffsen på Freys.

Någon som kört detta nyligen?

Försöker prova detta nu igen då jag har en revenue LH F på g. Men sidan för att boka för landskod SE är anpassad för transfers till och från Helsingfors flygplats.

Har mailat cabforce. Men om de skickar en vanlig e-klass från Uber så känns det hela mer eller mindre som en bluff tycker jag. Med EK så fick man ju iaf åka en S-klass lång version från proffsen på Freys.

Någon som kört detta nyligen?

Det finns ett problem på Lufthansa svenska sida. Skall se om jag hittar länken i ett email

Jag har pratat med både SEN och First/HON service nu på morgonen. De kan inget göra. Och cabforce själva saknar koll.

Tror du är sent ute i alla fall...men prova:

- Booking requests must be submitted no later than 2 working days before the departure of the first flight segment.

Dear Mr. Senator,
Please accept my apologies for the inconvenience. The links for submitting the limo booking requests have changed, but unfortunately Lufhansa has not yet been able to update the links on their website.

You may request your limousine service through this link. LH First Class Limousine Service - SE - Formstack
Wishing you a great day. Best regards

Tack @Senator.

Ja 2 dygn klarar jag ju inte tyvärr. Dessutom verkar det inte gå att köra bara en väg. Jag flyger LH ut och LX in för att optimera upplevelsen.

Har dock redan kontaktat LX (som man mailar) angående returtransfern.

Jag måste nog säga att jag tycker hela upplägget med dessa F-transfers är ganska dåligt genomförda. Det är ju knappast premium att tvingas rodda på dåliga hemsidor själv - och inte ens kunna få hjälp av First/HON-servicen när länkar osv är felaktiga.

• Gilla
Reactions: Gus
Tack @Senator.

Ja 2 dygn klarar jag ju inte tyvärr. Dessutom verkar det inte gå att köra bara en väg. Jag flyger LH ut och LX in för att optimera upplevelsen.

Har dock redan kontaktat LX (som man mailar) angående returtransfern.

Jag måste nog säga att jag tycker hela upplägget med dessa F-transfers är ganska dåligt genomförda. Det är ju knappast premium att tvingas rodda på dåliga hemsidor själv - och inte ens kunna få hjälp av First/HON-servicen när länkar osv är felaktiga.

Jag håller med om att inte uppdatera hemsidan med en ny länk är rätt dåligt... Jag kollar med LH lokalt..

Jag hade samma problem också. Slutade med att det inte blev någon limo ut. Fick aldrig svar från LH när jag kontaktade dem. :(

Toppen