Å fasen! Är maskinerna borta överallt?
med då kruxet att USA har en dossier på dig som resenär istället.
Och långt innan maskinerna.Den hade de ju redan med maskinerna.
Den hade de ju redan med maskinerna.
Just det gäller väl bara linjen CPH-ORD och inte ARN-ORD som det är nu. (När vi går mot vintersäsongen är det dock bara CPH-ORD kvar, men vi vet väl inte om HiFly är kvar?)Tänk på att om du tar SAS till ORD har HiFly problem med aktualitet; upprepade fel med flygdatorsystemet i synnerhet.
Ja vi drog vidare med en 4h layover från ORD till SFO. Det var ganska brutalt rent jetlagmässigt o man var så trött så det var mer eller mindre raka vägen i säng så fort vi kom fram till hotellet så att man sen hade det där klassiska vakna kl 3 på natten och undra vad man ska göra nu. Det sista är ju ett mer angenämnt och lättlösligt problem i VegasMin ARN-ORD flight står som operated by SAS så jag hoppas det håller.
Grundproblemet för mig är att jag ska vidare västerut. SAS landar 12:20. Lägg på 3 timmar för bytet och 3-4 timmar flygtid. Man kommer visserligen fram samma dag (i Mountain eller Pacific time) men kroppsklockan säger mitt i natten. Så jag kommer att göra ett stopp i Chicago och ta ett morgonflyg vidare i stället.
Verkligen klassiskt att vakna 03:00 och undra vad man ska hitta på och instämmer också i att det är ett obefintligt problem i Vegas.Ja vi drog vidare med en 4h layover från ORD till SFO. Det var ganska brutalt rent jetlagmässigt o man var så trött så det var mer eller mindre raka vägen i säng så fort vi kom fram till hotellet så att man sen hade det där klassiska vakna kl 3 på natten och undra vad man ska göra nu. Det sista är ju ett mer angenämnt och lättlösligt problem i Vegas