Senaste nytt

BusinessClass.se provar Champagne 9:e Februari 2013

Vilken grymt trevlig tillställning. Hade varit riktigt kul att få vara med på detta, men känns som det blir en tuff kamp om platserna.

Ah jag fick just reda på att jag ligger på operationsbordet på måndag (jag bröt vänster handled i måndags) så jag kommer dessvärre att missa denna tillställning - jag önskar alla en underbar testning. Champagne, och framförallt de Champagner jag gillar (KRUG och alla prestige varianter rent generellt), är en helt klart underskattad dryck som jag önskar att flera fick möjlighet att avnjuta, och då inte bara på högtider, utan mitt i veckan bara för att det är så gott :)

Låt smaken rulla er fram till ett bra beslut om bäste Champagne !!

Ah jag fick just reda på att jag ligger på operationsbordet på måndag (jag bröt vänster handled i måndags) så jag kommer dessvärre att missa denna tillställning - jag önskar alla en underbar testning. Champagne, och framförallt de Champagner jag gillar (KRUG och alla prestige varianter rent generellt), är en helt klart underskattad dryck som jag önskar att flera fick möjlighet att avnjuta, och då inte bara på högtider, utan mitt i veckan bara för att det är så gott :)

Låt smaken rulla er fram till ett bra beslut om bäste Champagne !!

Men, har du redan smakat på Champagnen?? Det är ju Champagne 9:e Februari 2013

Nu sätter jag mig snart i ett flygplan, hoppas att man inte blir utan plats bara för att man är off för ett tag....

Toppen