Senaste nytt

BusinessClass.se provar Champagne 9:e Februari 2013

mry

Medlem
Och vi utsåg mycket riktigt en bästa champagne, vinnaren stack faktiskt ut ordentligt mot de övriga sorterna i poängräkningen. Dock måste jag dubbelräkna alla siffror i lugn och ro innan vi kan gå ut med rankingen officiellt.

Kan ni inte gå ut med den för till de som är på Monks på lördag och sen publicera den på sidan? ;)
 

sembl

Medlem
Det var en superevent och smaklökarna fick jobba stenhårt. Att man inte lyckades pricka in alltför många var väntat med några nya. Glas nummer 1 var dock odrickbart jämfört med de andra och det enda som jag lämnade kvar.

Tack för det mycket trevliga sällskapet och nya ansikten.

/M
 

ALU

Medlem
Det var en superevent och smaklökarna fick jobba stenhårt. Att man inte lyckades pricka in alltför många var väntat med några nya. Glas nummer 1 var dock odrickbart jämfört med de andra och det enda som jag lämnade kvar.

Tack för det mycket trevliga sällskapet och nya ansikten.

/M

Var glas nummer 1 alltså sodastreamad Blue Nun? :) (Eller kanske det som serveras av SAS nuförtiden...)
 

Jacob

Medlem
Glas nummer 1 var dock odrickbart jämfört med de andra och det enda som jag lämnade kvar.
Dock ska väl nämnas att nivån på champagnerna var extremt hög. Som vår provningsledare Bringman kommenterade, hade glas 1 varit med i en business class provning hade den uppfattats helt annorlunda.
 

Swisser

Medlem
Dock ska väl nämnas att nivån på champagnerna var extremt hög. Som vår provningsledare Bringman kommenterade, hade glas 1 varit med i en business class provning hade den uppfattats helt annorlunda.

Det kan ju inte vara speciellt svårt att lista ut vilken champagne det är frågan om i glas 1. Det finns ju bara en som avviker i det här gänget av exklusiva champagner - Henriot Brut Millésimé - United Airlines & SAS (i Business Class).
 

Jacob

Medlem
För er som går i väntans tider så kan jag berätta att imorgon fredag kommer det slutgiltiga resultatet av champagneprovningen med ranking, omdömen och bilder.

Det har varit en del jobb att gå igenom, räkna igenom och sammanställa allt och vi har även skickat ut en pressrelease under veckan som tagit sin beskära del. Men den som väntar på något gott... ;)
 

Swisser

Medlem
Det kan ju inte vara speciellt svårt att lista ut vilken champagne det är frågan om i glas 1. Det finns ju bara en som avviker i det här gänget av exklusiva champagner - Henriot Brut Millésimé - United Airlines & SAS (i Business Class).

Det känns skönt att man gissade rätt på bottenplatsen, nu när man har facit i handen.
 
Toppen